Pages

Saturday, January 24, 2015

China Glaze: pool party



Na redu je još jedan lak iz moje skorašnje posete Alexandar cosmetics-u. U pitanju je naravno China Glaze lak pod nazivom "pool party". Ja sam pre par godina non stop nosila gel u baš ovoj nijansi, tako da sam presrećna što sam pronašla ovaj lak. Boja je prava neon narandžasta- koralna i obožavam je kako za leto tako i za ove sumorne zimske dane jer dosta popravi raspoloženje.



Neću reći da se lako maže! Dosta je zahtevniji od prethodnog (flip flop fantasy). Redak je i boja koja ostaje nakon jednog sloja je veoma providna i neujednačena. Situacija nije puno drugačija ni posle drugog sloja. Tu sam već shvatila da kod trećeg moram biti veoma oprezna jer ću u suprotnom morati sve ispočetka. Treći sloj sam nanela u malo debljem sloju. To zaista kod ovih lakova nije problem jer se izuzetno brzo suše pa čak i ne koristim Avon sprej. Takođe, znajte da je i ovom laku završnica satenska kao i kod prethodnog čiji link imate gore. Ja sam smatrala da će ovaj izrazito neonski lak bolje da izgleda sa sjajnom završnicom pa sam nanela i top coat. I nisam pogrešila, zaista tako izgleda bolje, a i trajanje mu je produženo.


Nisam sigurna da bih vam preporučila bilo koji od dva do sada isprobana China Glaze laka ukoliko niste vešti u lakiranju. Ali, ukoliko jeste, znajte da se trud zaista isplati. Ove boje su stvarno fenomenalne i neće me nikad mrzeti da ih lakiram zbog toga što treba više koncentracije i slojeva. Jednostavno, vredi! 

Volite li i vi neonce i China Glaze lakove?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment