Pages

Sunday, November 29, 2015

Eucerin shower oil



Eucerinovo ulje za kupanje, zaista veoma dugo želim da probam, međutim nikako da dođe na red za kupovinu. Ovog puta izabrala sam ga kao poklon pri kupovini od minimum 1000 dinara u toku promocije, kada sam kupila ulje za strije o kom ću vam takođe pisati. Kako mi je koža u trudnoći postala jako, jako suva, počela sam sa korišćenjem čim sam se vratila iz apoteke. Ne samo da mi se koža dodatno suši, već je počela da puca pri dnu stomaka, pošto tokom prva dva i po meseca nisam bila ni najmanje redovna kada su mazalice za telo u pitanju, usled nedostatka energije. Sada se to promenilo, pa sam odlučila da se posvetim koži onako kako zaslužuje, počev sa uljem za kupanje...




Samo ulje dolazi u pakovanju od 200 ml i redovna cena mu je oko 650-700 dinara. Iako ima boju ulja, nije gusto. Zapravo, zabrinula sam se kako ću ga koristiti i dozirati jer nisam očekivala da jedno "ulje" bude toliko retko. No, kako ovo ipak nije ulje, nego tuširalica bazirana na istom, brzo sam se snašla. Otvor je odlične veličine i nećete imati problem sa bespotrebnim trošenjem proizvoda. Ono što mi se na početku takođe učinilo jeste to da će mi jako kratko trajati. No, nakon nedelju dana sam shvatila da dosta slabo odmiče i da neću morati uskoro da brinem o nabavljanju novog. Miris se potpuno razlikuje u bočici i na koži (bar mojoj). Dok je u bočici, on je jedva prisutan i mirise kao što od ulja i očekujete (npr. jojoba, makadamija), međutim kada se nanese na kožu on postaje biljni. Ne mogu reći da sam time oduševljena, ali kako mi se sviđa dejstvo ovog proizvoda na mojoj koži preći ću preko ne-baš-omiljenog mirisa.


Sastav možete videti na slici iznad.
Iako sam uvela dosta novih proizvoda u negu svoje kože, pa ne mogu pripisati sve pohvale ovoj tuširalici, verujem da je zajedno sa njima doprinela da moja koža više ne deluje kao da če svakog trenutka da pukne,a nema ni neprijatnog zatezanja i svraba na stomaku. Definitivno bih je preporučila svima koji muče muku sa suvom kožom, sklonoj perutanju, ali ipak ne smemo zaboraviti da tek nakon tuširanja dolazi ono najbitnije- nega kože puterima i uljima.

Da li ste probali ovo ili neko drugo ulje za tuširanje i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment