Pages

Thursday, October 16, 2014

Burgundy trio



Danas vam predstavljam svoj omiljeni trio za predstojeću jesen. Boja koja me najviše asocira na hladnije dane je upravo ova: trula višnja, šljiva, bordo. Može se svrstati u bilo koju, jer je zaista nešto između svih koje sam navela. Elegantna, smela i upadljiva! 
Burgundy!



Prvi proizvod iz tria je Kiko lak za nokte u boji 244. Nijansa je prilično tamna, tako da noću može da prođe i kao crni lak. Ja volim kako tamni lakovi izgledaju na noktima, ali zbog težeg nanošenja, sušenja i skidanja ređe ih nosim. Kiko lakova kod nas naravno nema, a možete ih kupiti u Italiji i Španiji. Moj je kupljen u Barseloni za oko 4 evra, dok kada su na sniženju mogu se naći i za 0.5 evra. Bočica sadrži 11 ml proizvoda. U mom slučaju, izostalo je oduševljenje Kiko lakovima, jer osim širokog spektra boja, ne bih ništa više izdvojila kao plus. Mane su uska četkica (uža nego kod Flormara npr.), prosečna trajnost, velika gustina i sporo sušenje (mada za to imam Avon sprej, pa se može zanemariti). Sve u svemu ne verujem da ću kupovati Kiko lakove u budućnosti sem ako me baš ne oduševi neka boja. Imam još dva komada, ali o njima neki naredni put.


Da sam kupila ovo Aura rumenilo mogli ste da vidite u prethodnom "New in" postu. Imam već jedno njihovo rumenilo koje sam celo leto koristila i veoma sam zadovoljna pa sam želela da probam i neku jesenju nijansu. Izbor je pao na 215 deep wine. Veoma je pigmentovano pa treba biti pažljiviji i ne preterivati sa količinom. Pakovanje sadrzi 5 g proizvoda i košta oko 400 dinara. Meni se dopada i iščekujem hladnije dane da ga redovno nosim.


I treći proizvod je novi Maybelline karmin u olovci, o kom sam već pisala ovde ali tamo ste mogli pročitati da tragam za još jednom nijansom. Naime, želela sam "berry much" ali nigde ga nije bilo, pa sam u Delta City-ju pitala prometerku i rekla mi je da nije među onima koje su dobili. Tako da sam pogledala još jednom sve boje i shvatila da je ovo nijansa koju ja zapravo želim. Svetlija je od "berry much" ali samo za nijansu, i čak mislim da mi bolje leži. Ovo je nijansa 110 pink so chic. Zašto se tako zove ne znam, jer pink nikako nije. Probajte i same tester kad budete mogle, pa ćete videti o čemu pričam. Pokušala sam što vernije da slikam na usnama ali nije išlo, jer ispadne ili previše svetla ili previše tamna, tako da je svoč na ruci sa slike iznad definitivno najrealniji. Cena im je oko 250 dinara. 

Koja je vaša omiljena jesenja boja?
Pozdrav :)

P.S. Ako već niste, prijavite se za GIVEAWAY i osvojite poklon paket!

No comments:

Post a Comment