Pages

Tuesday, October 7, 2014

TAG: spend 6 'till Christmas


Ovaj tag mi se jako dopao, pre svega jer je koristan, tako da sam odlučila da učestvujem. Teško je bilo izabrati 6 proizvoda. Neki su novi i biće tek načeti, druge koristim već izvesno vreme. Uglavnom, želela sam da bude od svega po nešto.
 Moj izbor:



1. Ziaja krema za tuširanje od čokolade
Nju sam počela da koristim pre oko nedelju dana, pakovanje ima 500 ml proizvoda.

2. Garnier micelarna voda
Počela sam da je koristim sredinom jula, sa pauzom od 10-15 dana, jer sam na moru koristila La Roche- Posay. Ostalo je malo manje od pola bočice koja ima 400 ml.

3. Bioten gel za umivanje lica
Videli ste da je skoro bio u "New in" postu tako da je jasno da ga kratko koristim, možda oko nedelju dana. U pitanju je tuba od 150 ml.

4. Bioten krema za ruke
Takođe, bila je u poslednjem "New in" postu, nisam je još probala jer mi je prethodna pri kraju. Ali, bez obzira na ovaj tag, prvo ću potrošiti staru. Ona je na samom kraju, pa ne bi bilo fer da je uvrstim među ove proizvode (biće uskoro u "Empties" postu).

5. Essence puder u kamenu
Kupljen je prosle zime na sniženju za 129 dinara i ispostavilo se da mi odgovara, iako do tada nisam koristila puder u kamenu. On je prilično trošen, ostalo je manje od pola pakovanja, tako da će ovo biti prilika da ga dokrajčim :)

6. Balea balzam za usne
Kupljen pre par dana (tek treba da bude u "New in" postu). 

Mislim da nisam sebi dala pretežak zadatak!
Pokazaću vam kako napredujem na svakih mesec dana (novembar, decembar). Ja ću svoj konačan rezultat objaviti oko pravoslavnog Božića. Dakle, imaću malo više vremena od devojaka koje će računati prema katoličkom.

Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment