Pages

Thursday, December 18, 2014

Eucerin trio



Danas vam predstavljam tri Eucerin proizvoda koja sam nedavno isprobala. U pitanju su pH5 sindet bez sapuna, Acute Lip Balm za veoma oštećene usne i krema za stopala sa 10% uree. Prva dva proizvoda sam kupila u Srbotrade apoteci i sindet je koštao 150 dinara, a balzam za usne 400 dinara. Kupljeni su u vreme promocije po 37% nižoj ceni. Kremu za stopala sam dobila u vidu nekoliko testera velicine 10 ml što je dovoljno za kompletan utisak.




Prvo ću pisati o pH5 sindetu bez sapuna koji koristim za umivanje lica. Veoma je blag, lepo peni (mnogo bolje nego što sam očekivala), ne iritira mi oči, a koža nakon njegove upotrebe ostane veoma lepo očišćena i sveža. Miris je veoma prijatan, blag i verujem da sa tim niko ne bi imao problem. Moja koža je normalna do mešovita i ne isušuje je. Ja ga koristim tako što pokvasim lice, uzmem sindet, stavim ga pod vodu i onda direktno utrljam lice njim. Potom bih pravila kružne pokrete prstima po celom licu i pena bi se lepo stvarala. Međutim, kupila sam Ebelin sunđer za masažu lica (videćete ga u narednom "New in" postu) i sa njim je ovaj ceo postupak još lakši a pena koja se dobije jos gušća. Ako se dvoumite koje sredstvo za umivanje da kupite, verujem da sa ovim nećete pogrešiti, a pritom je jako povoljno.



Zatim, tu je ovo malo čudo u tubi. U pitanju je Acute Lip Balm koji preporučuju za veeeoma oštećene i isušene usne. Ja ga ne koristim svakodnevno, već isključivo zimi, kada usne postanu baš takve. Cena mu jeste malo jača ali ako ga koristite poput mene, jako dugo će vam trajati. Naravno, one od vas sa problematičnim usnama ga moraju cešće koristiti. Kada su mi usne u najgorem stanju od hladnoće, vetra i snega, ovaj balzam ih oporavi za jedno veče. Bukvalno! Namažem nekoliko puta u malo debljem sloju, sačekam da ga usne upiju i one su sutradan kao nove. Najbolja stvar za usne koju sam do sada probala! Eucerin ima još dve blaže verzije balzama za usne, koje su i povoljnije (najblaži je u stiku- Lip Aktiv, srednje jak je u tubi- Lip Repair).



I za kraj tu je krema za stopala sa 10% uree, koja je jedini Eucerinov proizvod koji me je razočarao. Cena joj je inače oko 800 dinara za 100 ml, i mislim da za taj odnos količine i novca možete mnooogo bolje kreme da kupite. Ja sam dobila nekoliko tester tubica i kesica (skoro pa full size proizvod) i moram priznati da se utisak malo popravio u odnosu na prvobitni, ali i dalje sam sigurna da je nikad neću kupiti. Očekivala sam dosta masniju kremu s obzirom da piše da ima 10% uree, međutim ona deluje vodeno, a opet kada se nanese ostavlja neki čudan mastan sloj koji moja stopala ni posle par sati ne mogu da upiju. Daleko su mi bolje Balea krema za stopala sa ureom iz ovog posta i naravno neprevaziđena Mixa iz ovog posta. Cena tim kremama je oko 200- 250 dinara, a meni su daleko više odgovarale. Ova možda ne bi bila loša za letnji period godine, ali i tad ima dosta povoljnijih koji odlično rade svoj posao.

Bez obzira na ovo negativno iskustvo, Eucerin ostaje jedan od mojih omiljenih brendova i očekujte uskoro recenzije i drugih proizvoda.

Da li vi koristite Eucerin i koji su vam omiljeni proizvodi?
Pozdrav :)

P.S. Svi proizvodi iz Christmas tag-a su potrošeni, pa zato nije bilo update-a. Bravo za mene, hehe.

2 comments:

  1. odličan post! do sada sam imala samo jedan tester od eucerina, njihovu q10 kremu za lice koja mi i nije bila nesto posebno. ostale testere ali i full size proizvode nisam probala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam probala za sad i fluid za intimnu negu, kremu aquaporin light kao i okoloocnu aquaporin, a cekaju me jos neki testeri, a i full size proizvodi, tako da ce biti jos recenzija :)

      Delete