Pages

Wednesday, December 17, 2014

Freeman face mask: acai & cucumber



Da ne bih odugovlačila sa svakom posebno, odlučila sam da poslednje dve Freeman maske koje testiram predstavim u jednom postu. Jedna je glinena maska, a druga peel-off tako da su dosta različite, ali po mom mišljenju i neophodne. Naručene su sa sajta Kozmetika Teatar i cena je 180 dinara po kesici, a jedna kesica vam je dovoljna za dva- tri korišćenja. Isprobala sam obe po jednom i ovo su moji utisci...




Za početak tu je glinena maska od akai bobica koja je pogodna za sve tipove kože i sadrži 8 antioksidanata: akai, brusnicu, mango, nar, borovnicu itd. Proizvođač tvrdi da čisti zapušene pore, upija masnoću i štiti kožu od spoljašnjih uticaja. Samo jednom sam je isprobala i veoma sam zadovoljna. Miris joj je divan i zaista je mešavina svih navedenih voćki. Boja je svetlo plava, skoro pa bela. Veoma lako se nanosi jer je odgovarajuće gustine. Ja sam je držala na licu 10 minuta i tačno toliko joj je trebalo da se osuši. Lako se ispira mlakom vodom. Lice je vidno očišćeno, a odmah nakon ispiranja maske sam stavila Balea traku za mitisere na nos i nisam mogla da verujem koliko ih je bilo napolju. Više nego ikada! Tako da ih ova maska definitivno "probudi" i zaostali mitiseri se tračicama lepo daju izvući. Ocena: 5.



I poslednja koju sam isprobala od brojnih Freeman maski je možda čak njihova najpoznatija maska: peel- off maska od krastavca i aloje. Kažu da krastavac daje svilenkast izgled i nežno otklanja nečistoću, a aloja hidrira kožu. Preporučuje se za osveženje lica nakon pilinga. Prvo što cu reći je da sam pozitivno iznenađena mirisom jer krastavac ne podnosim inače, pre svega zbog mirisa, toliko da ne mogu da pojedem paradajz ukoliko su se dotakli (bolest). Međutim, miris uopšte nije toliko jak, tako da čak ni meni nije smetao. Ko voli krastavac, ne mora da razmišlja o ovom problemu. Sama maska je veeeoma gusta i teže sam je nanela (pretpostavljam da je iz tube znatno lakše). Ja sam je ostavila na licu prilično dugo, oko 20 minuta, iako piše da treba 5-10 minuta. Jednostavno, nanela sam za nijansu više proizvoda nego što je trebalo pošto sam loše otvorila kesicu, pa sam čekala dok se skroz ne osuši. Jednim potezom sam je veoma lako uklonila sa celog lica. Učinak kod ove maske nije vidjljiv kao kod glinenih, ali to je skroz normalno. Bez obzira na to, meni se svidelo kako je osvežila lice. Smatram da uvek u kući treba imati jednu peel- off masku kojom s vremena na vreme uklonimo mrtav sloj kože, posebno nakon pilinga. Ocena: 4 (samo zbog toga što su glinene maske efikasnije, ali ako bih je svrstala u kategoriju peel- off maski, ocena bi bila 5).

Verovatno se pitate koje sam odlučila da kupim u tubi. E pa ovako... Kako ni sa jednom nisam imala negativno iskustvo, šta više, veoma pozitivno, bilo je teško odlučiti se, Uglavnom, moj izbor je spao na čak tri Freeman maske (iako jednu nisam ni testirala). To su: maska sa mineralima Mrtvog mora, peel- off maska od krastavca (iz ovog posta) i piling maska sa aktivnim ugljem i crnim šećerom (verujem da je odlična jer je jedna od najhvaljenijih). Takođe ću nabaviti još koju kesicu maske sa limunom i mentom da povremeno dubinski očitim lice.

Kako sam u međuvremenu dobila dve druge maske (Avon Planet Spa), kupovina će pricekati da ne bih gomilala proizvode, ali ovo je moj konačan izbor!

Da li vi koristite Freeman maske i koje?
Pozdrav :)


6 comments:

  1. Isprobala sam nekoliko Freeman maski za lice, ali nisam te dvije. Uglavnom sam zadovoljna, ali prema dvije maske sam ostala ravnodušna. Čini mi se da sam za tu sa krastavcima pročitala negdje da se osjeti alkohol i automatski sam je izbrisala sa liste Freeman proizvoda koje bih probala :/ Prva maska me mami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam osetila alkohol, mada prehladjena sam pa je mozda do toga :) Prva je stvarno divna, isprobaj kad budes imala prilike. Ova mala pakovanja su super za putovanja i testiranje...

      Delete
  2. imam ih dvije ali ih još nisam isprobala, ali doći će i one na red :)

    ReplyDelete
  3. Super preporuka za mitesere,nakon maske.. :)

    ReplyDelete