Pages

Friday, April 17, 2015

Beauty Blogger Tag



Nominovana sam za ovaj TAG na blogovima Mari Fashion and beauty i Sreća je zdravlje, a klikom na linkove možete videti kako su moja imenjakinja Marija i Tijana odgovorile na sledećih 7 pitanja. 



1. Zašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?
Počela sam da pišem blog jer sam bila u potrazi za nekim hobijem, a kako oduvek volim kozmetiku, odlučila sam se da to bude beauty blog. Kao što rekoh, u pitanju je hobi, a ne posao, kojim se bavim od kraja avgusta 2014. godine.

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovno pratila?
Ranije sam, priznajem, dosta više pratila modne i lifestyle blogove. Tek kada sam započela svoj, obratila sam pažnju na beauty blogove. Ali, ako treba da izdvojim neke onda su to Cosmoholic i Moj neseser.

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajuci recenzije blogerki? Jel proizvod opravdao tvoja očekivanja?
Navešću prva dva proizvoda koja sam kupila samo i isključivo čitajuci o njima na drugim blogovima: Manna puter i Essence matirajući puder. Oba su s razlogom hvaljena i sa zadovoljstvom ih trošim.

4. Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja bloga.
* fotografije- uživam praveći ih, a otkad imam blog, imam i izgovor što stalno nešto fotkam*
*edukacija- naučila sam puno toga o mnogim proizvodima i o svojoj koži*
*upoznavanje novih ljudi- bilo virtuelno, bilo uživo*
*pomoć- ako i jednoj osobi moja recenzija pomogne, srećna sam*
*pisanje- nikada ga ranije nisam volela, a sada me smiruje*

5. Šta si naučila od kada pišes blog?
Mnogo toga, zaista. Ne samo pišući, već ponajviše čitajuci druge blogove. Naučila sam dosta toga o svojoj koži, načinu na koji najpravilnije treba da je negujem, kao i dooosta toga o šminkanju, koje je i dalje sekundarno na blogu u odnosu na preparativu, ali popraviću se, hehe. Pokušavam da učim o sastavu proizvoda malo po malo i da se polako okrećem prirodnim rešenjima. Sa dezodoransima sam već uspela.

6. Šta se kod tebe promenilo od kada pišes blog?
Pitaju me za savet, jer sada kada imam blog, postala sam merodavna, haha. Šalu na stranu, više je zbog toga što sam ja ranije svoju opsesiju kozmetikom čuvala za sebe.

7. Imaš li neki savet za one koji nameravaju pisati beauty blog?
Budite svoji! Ni slučajno nemojte kopirati tuđe tekstove ili postavljati slike sa drugih blogova. Nije neophodno imati profesionalni foto aparat (ja ga i dalje nemam) već imati oko za lepe stvari. Biće dana kada nemate inspiracije ni za jednu rečenicu, kao i dana kada imate ceo tekst, ali fotografije ne mogu da ispadnu po vašoj zamisli, ali treba se setiti da je hobi nešto što nas opušta, a ne stresira i tako se i ponašati. Ne opterećujte se statistikom, već gledajte da budete uljudni i da ostvarite lepu komunikaciju sa svojim čitateljima, koliko god da ih je.

Toliko od mene! Neću nominovati nikoga, već pozivam sve blogerke koje do sad nisu, da urade ovaj tag (to je kao da sam ih nominovala :))

Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment