Pages

Monday, April 20, 2015

Eucerin Aquaporin light



Kako počne toplije vreme, moja koža polako pređe iz suve u normalnu, pa se vraćam na laganije kreme. Njih inače daleko više volim od masnih, koje iako mi zimi prijaju i hrane kožu, veoma nerviraju jer kao podloga za šminku otežavaju posao. Ja sam ovu kremu kupila davno, na jesen, ali je morala da sačeka proleće, kako bi mi se lice vratilo u normalu. Kupila sam je u promo paketu sa micelarnom vodom za samo 1100 dinara u Srbotrade apoteci.




Ovo je jedna veoma lagana krema za lice. Mislim da definitivno ne bi odgovarala osobama sa suvom kožom jer nije dovoljno masna. Ali, za mene sa normalnom kožom, ova krema je idealna. Onima sa suvom kožom bi verovatno ogovarala Rich verzija iste kreme. Mogla bih da je uporedim sa La Roche- Posay Hydreane Legere koju takođe obožavam. Koža je veoma brzo upije i kao takva idealna je podloga za šminku. Ja je koristim isključivo kao dnevnu kremu i nanosim je svakog jutra već oko mesec dana. Koža mi ostane hidrirana do večeri. Miris joj je veoma blag, prijatan i mislim da nikome ne bi smetao, jer se ne zadržava dugo na koži.


Svako ko želi laganu dnevnu kremu neka slobodno proba ovu i verujem da će biti zadovoljan. Ja svakako jesam. Planiram uskoro da je probam u kombinaciji sa Eucerin micelarnom vodom i mlekom za čišćenje lica, pa da zajedno sa umivalicom koju trenutno koritim vidim kako Eucerinovi proizvodi u paketu deluju na moju kožu. Ne sumnjam da će rezultati biti odlični.

Koja je vaša omiljena dnevna krema?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Ja koristim eucerin kremicu sa SPF 50 kao dnevnu kremu i odlicna mi je, imam mesovitu kozu i super mi odgovara, prezadovoljna sam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cula sam da su te sa faktorom masnije, pa se plasim da mi ne bi odgovarala... Ali cu je svakako razmotriti za leto :)

      Delete