Pages

Wednesday, July 29, 2015

After sun products



Juče sam pisala o proizvodima koje koristim za zaštitu od sunca, a danas je takoreći tu nastavak priče, odnosno, nega kože i kose nakon izlaganja suncu. Tu su standarni proizvodi za hidrataciju, ali i oni za prvu pomoć, kada nam se ipak nekako pojave opekotine. Ja, srećom, nisam imala takve probleme, ali muž jeste, pa ću podeliti njegovo iskustvo. Pa da počnemo redom...



Nega lica i tela


Prethodne godine sam imala Avon after sun puter za telo, koji je bio prilično gust, sporo se upijao i topila sam se kada izađem napolje, pa sam se ovog leta odlučila za sprej. Nakon prvog korišćenja (još pre letovanja) sam videla da će mi definitivno trebati jača hidratacija, pa sam kupila Top Ten losion za negu kože nakon sunčanja. Sprej je povremeno koristio muž. Njemu je odgovarao jer nije lepljiv, nema potrebe za dodatnim trudom, već samo naprskate i to je to. Da li je samo do njega ili do spoja svega što smo koristili ali koža mu je bila daleko manje crvena nego prethodnih godina. Sastav možete videti ispod.


Ja sam, kao što rekoh, odlučila da koristim Top Ten losion, kojim sam potpuno oduševljena. Kupila sam ga zbog više nego povoljne cene, ali i pozitivnog iskustva sa njihovim proizvodima tokom godina. Ovaj losion je predivan i moja je topla preporuka, ako jos niste nabavili sličan proizvod za ovo leto. Jako je lagan, lako se razmazuje, brzo upija, prijatno hladi i ono što je najbitnije, zaista vidim da hrani kožu. Uticaj vetra i sunca se na mojim inače suvim nogama, uopše nije mogao videti. Svaka čast za Top Ten! Sastav se nalazi na slici ispod.


Tu je i Sun Dance losion za lice i telo nakon sunčanja, koji sam ja koristila isključivo za lice. Nanosila sam ga u malo debljem sloju, kako je i preporučeno, jer sam uglavnom u tom periodu odmarala u hotelu, pa sam mogla da čekam da se lepo upije. Lice mi je dobilo jako lepu boju, tako da sam i ovim losionom više nego zadovoljna. Količina od 100 ml je svakako ogromna ako ga koristite samo za lice i vrat, tako da planiram da ga koristim i sledećeg leta. Sastav možete videti ispod.


Prva pomoć


Ako vam se, pak, desi da ipak izgorite, ne očajavajte! Tu je dosta proizvoda koji nam mogu pomoći. Kao prvi izdvajam naravno Aktivni kiseonik, kom sam ranije na blogu posvetila čitav post (klik). Kao što sam juče pominjala, mi smo na Kipru iznajmili motor. Međutim, nismo imali svu opremu koju imamo kada se vozimo na svom u Beogradu, tako da je bilo neminovno da će pojedini delovi tela izgoreti bez obzira na faktor. Mužu su izgorele šake jer nije imao rukavice, tako da je prvi dan (pre nego što smo se snašli) aktivni kiseonik, zajedno sa Glonaturals aloe vera gelom (vitacost.com) odigrao jako bitnu ulogu. Na smenu je koristio oba proizvoda i crvenilo se povuklo već isto veče! Meni se ovaj problem javio na stopalima, pošto sam prvi dan na put krenula u sandalicama. Dva puta sam namazala aloe vera gel, a potom bez prestanka prskala aktivni kiseonik i problem je rešen bez bolova i peckanja. U jednom trenutku sam se zabrinula da li je trebalo da ponesem još jednu bočicu Akvabenta, ali ipak smo uspeli da izdržimo sa jednom, koja je do kraja potrošena!
Sastav oba proizvoda možete videti ispod.

Aktivni kiseonik

Aloe vera gel


Proizvodi za kosu


Iako na slici vidite samo jedan proizvod, koristila sam dva: šampon i pakovanje u kesici koji ste mogli videti u poslednjem "New in" postu (klik). U pitanju su Balea after sun proizvodi, koje do sada nisam koristila iako su prilično popularni bili i prošlog leta. Šampon jako prijatno miriše na leto, plažu odnosno kokos, koji obožavam. Malo je ređi, ali ne previše, tako da nije problem dozirati ga. Ja sam standarno dva puta nanosila i ispirala, dok sam pakovanje potrošila iz tri puta. Nisam navikla da ne koristim masku, tako da sam bila prilično skeptična prema ovom 2u1 proizvodu. Plašila sam se da li ću moći da raščešljam kosu koja je svakodnevno bila jaaako umršena u slanoj vodi. Međutim, na prvo korišćenje usledilo je oduševljenje. Kosa je mogla da se najnormalnije očešlja, kao i kada koristim klasičnu kombinaciju šampona i maske kod kuće. Pakovanjem sam takođe bila prilično zadovoljna, jer je lepo omekšavalo kosu i hranilo suve krajeve (koje jedva čekam da ošišam za vikend :)). Ukoliko tek planirate odlazak na odmor i treba vam 2u1 proizvod, verujem da sa ovim nećete pogrešiti! Sastav šampona možete videti na slici ispod, dok sam kesicu od pakovanja, naravno bacila još na moru, pa nije uslikana.


P.S. Isprobala sam i Sun Dance after sun masku za lice, koja služi za hidrataciju. Za cenu od oko 80 dinara sam više nego zadovoljna. Nije najbolja maska koju sam probala u tu svrhu, ali je pri vrhu. I nju ste mogli videti u postu sa novitetima (klik). Može se iskorititi čak četiri puta jer je prilično velika količina smeštena u oba dela kesice. Ja sam je potrošila iz dva puta, jer volim bogato da nasesem, ali nije bilo potrebe za tim. Praktična je, ne zauzima puno mesta u neseseru, tako da vam i nju preporučujem, jer nemate šta da izgubite. Osećaj hlađenja koji pruža jako prija!

Koji su vaši omiljeni after sun proizvodi?
Pozdrav :)

4 comments:

  1. Top Ten je moj favorit vec nekoliko godina i ne menjam ga. :D

    ReplyDelete
  2. Ljubomorna sam na tvoje slike bila svaki dan i neću da pišem sa tobom neko vreme :). Šalim se naravno nadam se da si uživala i da ti je bilo divno, moji proizvodi za sunčanje i nakon će sačekati, barem je rok upotrebe dve, tri godine valjda do tad mrdnem negde, a AK je genijalna stvar, must have, kad god mi je vrelo špriicnem se da me osveži :D

    ReplyDelete
  3. Hahaha, pa htela sam malo da prenesem atmosferu onima koji su kod kuce :) AK je odlican zaista za sve i svasta!

    ReplyDelete