Pages

Monday, April 25, 2016

Easter Giveaway!



Pošto ko zna kada ću naredni put uspeti da organizujem nagrađivanje, odlučila sam da je Uskrs pravi povod za to! Paketić nije veliki, ali kako ne izlazim često iz kuće u ovom poslednjem mesecu trudnoće, izvojila sam tri stvarčice koje sam i sama koristila i kojima sam bila zadovoljna, pa se nadam da će uskoro u njima uživati i neka od vas! 



Poklanjam vam:
-Eucerin 3u1 micelarnu vodu-
-Sierra Bees organski balzam za usne od meda-
-Yves Rocher šumeću kupku od kokosa-
(mali savet: ako nemate kadu, šumeće kupke možete podeliti na manje delove i koristiti kao kupke za stopala kada radite pedikir :))

PRAVILA UČESTVOVANJA:
1. Lajkujte moju fejsbuk stranicu: Little obsessions by MS
2. Podelite (opcija: javno/public) OVU sliku
3. U komentarima ispod ovog posta ostavite ime i prezime pod kojim ste uradili prve dve stavke
4. Zapratite me na Bloglovin-u (nije obavezno)

Svako od vas ko ispuni obavezne stavke će dobiti redni broj u komentaru, a 1. maja u ponoć izvlačim pobednika, o čemu ću vas sutradan (u ponedeljak) obavestiti na fejsbuk stranici. Nagradna igra vazi samo za Srbiju zbog skupih troškova slanja u susedne zemlje. Svi proizvodi su novi, nekorišćeni i nisu mi poklonjeni od strane sponzora. Troškove slanja snosim ja, vaše je samo da ispoštujete pravila i prijavite se.

Srećno svima!
Pozdrav :)

123 comments:

  1. odradjeno i podeljeno
    Jasmina Agic
    link do podeljenog posta na mom fb profilu

    https://www.facebook.com/JasminaAgic74/posts/10206723922516916?pnref=story

    ReplyDelete
  2. FB Tamara Sibic, svuda pratim kao Tamara Sibic.
    :*

    ReplyDelete
  3. Lep pokloncic..:) Sonja Jankovic.

    ReplyDelete
  4. Iva Pavlovic, bloglovin: https://www.bloglovin.com/people/ivapavlovic6-12380919
    Srecno svima devojke i veliko hvala na ovom giveaway-ju! :)

    ReplyDelete
  5. Снежана Пољаковић

    ReplyDelete
  6. Marija Erakovic Pavic

    Pozdrav

    ReplyDelete
  7. FB: SlavkoIsidora Ivanovic

    ReplyDelete
  8. Odradjeno Milica Maksimovic <3

    ReplyDelete
  9. Milena Mika Petrovic i na fb i na bloglovinu. :)

    ReplyDelete
  10. verica stanojkovic

    ReplyDelete
  11. Teodora Djordjevic
    Srecno svima :)

    ReplyDelete
  12. Eucerin miceralnu nisam probala a mogla bih :) Sta cu,navikla sam se na miceralne :) :)
    FB: Marija Radosavljevic Mihajlovic

    ReplyDelete
  13. Brankovic Gordana :-)

    ReplyDelete
  14. Aleksandra Veljkovic Jajac

    ReplyDelete
  15. Divno darivanje!
    FB: Tanja Tajci Petrovic

    ReplyDelete
  16. Miodrag Djondric
    Igram za moju devojku,hvala za priliku.:-)

    ReplyDelete