Pages

Friday, September 4, 2015

Avon face wash



Danas je tu jedan kraći post o gelu za umivanje iz Avon-a. Priznajem, kupljen je samo zbog svoje smešne cene od 130 dinara pre par meseci. Ja sam ga koristila oko dve nedelje, pa sam ga ostavila kod roditelja kuci, da imam kada odem tamo, pošto mi se jako svideo. Dolazi u tubi u kojoj se nalazi 100 ml proizvoda. Detaljnije utiske pročitajte u nastavku posta...




Sam gel je providne boje, srednje gustine i jako prijatnog, gotovo i neprimetnog mirisa. Svoju ulogu obavlja i više nego dobro. Prilično dobro zapeni, čak i kada koristite jako malo količinu poput zrna graška. Moju kožu nije ni na koji način iritirao, čak ni oči koje su jako osetljive na većinu umivalica. Jednom prilikom mi je slučajno upala u oči veća količina i osetila sam peckanje, ali svaki drugi put nisam imala takav problem. Koža lica ostane gotovo škriputavo čista, a odlično otkloni i ostatke teške šminke. Ne znam kako bi se pokazao samo za uklanjanje šminke, jer za to uvek koristim micelarnu vodu. Sastav možete videti na slici ispod.


Sve u svemu, ovo je jedna više nego solidna umivalica. Mislim da bi svakom odgovarala jer ja imam osećaj da je jako blaga, a opet prilično učinkovita. Meni na primer Planet Spa Oriental Radiance umivalica nikako nije odgovarala, jer su me oči nenormalno pekle čak i kada sam izbegavala taj predeo, tako da je sada koristim za pranje četkica za šminkanje. 
Cena po kojoj sam kupila ovaj gel je zaista niska za kvalitet koji sam dobila.

Da li ste probale ovu ili neku drugu Avon umivalicu?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment