Pages

Sunday, September 13, 2015

Balea Aqua serum



Posle mog dragog Estar seruma, koji je bio ljubav na prvo korišćenje, bilo je teško naći naredni, koji bi ostavio isti ili sličan utisak. O Balea serumu sam pročitala dosta pozitivnih recenzija, tako da sam se opredelila za njega. Cena mu je oko 600 dinara za 30 ml, što je dosta manje naspam Estarovih 100 ml. Kakvi su moji utisci pročitajte u nastavku posta...




Dolazi u plastičnoj ambalaži sa pumpicom, koja olakšava korišćenje. Za celo lice je dovoljan jedan pritisak, tako da su lepo napravili dozer. Sam serum je mlečno bele boje i dosta je gušći od Estar seruma koji je tečan. Ovaj je nešto između toga i klasične kreme za lice. Miris mu je jako blag i prijatan. Moje lice ga dosta brzo upije, u roku od tridesetak sekundi. Koristim ga dvaput dnevno, pre dnevne/ noćne kreme. Osobe sa masnom kožom bi mogle da ga koriste i samostalno u letnjem periodu godine, dok zimi mislim da svi treba da koriste kremu bez obzira na tip kože. Jako je dobar i kao baza za tečni puder, tako da, kada planiram odmah da se šminkam i kada nemam vremena da čekam da mi se dnevna krema upije, nanosim puder odmah nakon njega.


Sastav možete videti iznad.
Moja koža nije imala nikakve negativne reakcije na ovaj proizvod, tako da sam prilično zadovoljna njim. Ono što je negativna strana jeste da se ovih 30 ml prilično brzo potroši, tako da sam i sa recenzijom požurila kako ne bi završio u "Empties" postu. U tom smislu, pre bih vam preporučila Estar serum, jer za isti novac dobijete tri puta više proizvoda. Nisam potpuno objektivna, priznajem, jer sam više puta rekla da je Estar moje otkriće godine, kao i prva ljubav kada su serumi za lice u pitanju. No, daleko od toga da je ovo loš proizvod. Zaslužio je ni manje ni više nego ocenu 9.

Da li ste vi koristili ovaj ili neki drugi serum i kakva su vaša iskustva?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment