Pages

Friday, February 5, 2016

L'occitane: Angelica collection & Precious eye balm



L'occitane kao brend me je oduvek privlačio svojom svojom celokupnom pričom, ali i naravno prelepim ambalažama koje prosto mame. No, zbog visokih cena nikako se nisam odlučivala na kupovinu. Do letos... Kada sam bila na Kipru primetila sam da je u njihovoj, tada već prilično opustošenoj radnji (što je klasika za rasprodaje), bilo sniženje od čak 50%. Kako sam znala da se kod nas tako nešto neće desiti skoro, odlučila sam da se počastim sa par sitnica. Neke od njih, kao i odgovarajuće testere koje sam uz kupovinu dobila, ću vam predstaviti u današnjem postu. 



"Anđelika" gel za umivanje i tonik


Za poćetak tu su gel za umivanje i tonik iz kolekcije "Anđelika" (anđelika je biljka koja raste neverovatnom brzinom zahvaljujući svojoj sposobnosti hidratacije, a ova linija proizvoda intenzivno hidrira i revitalizuje kožu lica). U pitanju su mini, putna pakovanja, od po 30 ml koja su meni trajala oko 3 nedelje uz svakodnevno korišćenje (gel- dvaput dnevno, tonik- jednom). Prvo moram da prokomentarišem miris... Definitivno mislim da se ne bi svakome svideo jer je veoma, veoma biljni. Ja sam svako jutro i veče imala utisak da sam u šumi prilikom umivanja. Bukvalno miriše na travu! Moram priznati da mi miris nije bio nadraži, ali kada znam da na svoje lice stavljam nešto veoma zdravo i kvalitetno, miris nije presudan. 

Gel veoma lepo čisti lice i jako je blag pa ni moje osetljive oči nisu imale problema. Mogla sam i otvorenih očiju da se umivam, jer nikakvog peckanja nije bilo. Odlično skida ostatke šminke, a da pri tome ni najmanje ne isušuje kožu. Tonik je takođe veoma blag i preporučila bih ga svima sa osetljivom i suvom kožom, mada je i meni sa normalnom odgovarao. Kao što već rekoh, miris je jedino što bi moglo biti problem. 

Gel za umivanje

Tonik

Sastav oba proizvoda možete videti na slikama iznad.

"Anđelika" krema za lice


Iako inače ne recenziram testere, ovog puta sam odlučila da napišem svoje utiske jer sam dobila 3 komada i trajali su mi preko 10 dana pa su se neki utisci formirali. Krema je identičnog mirisa kao gel i tonik, prilično je lagana, nemasna i lako se razmazuje. Baš iz tog razloga, nije potrebna velika količina pa su mi i testeri potrajali toliko dugo. Ovo je definitivno krema za normalnu, dehidriranu kožu, dok je za suvu po mom mišljenju nedovoljno masna. Nanosila sam je samo ujutru i odlično mi je hidrirala lice tokom dana. I u ovom sličaju je miris jedino negativno što mogu da spomenem, ali kako je to individualna stvar, obavezno probajte tester pre kupovine. Sastav možete videti ispod.


Precious eye balm


Devojka koja je radila tog dana je bila prilično darežljiva prema meni, pa sam dobila i dva testera jedne od njihovih najpopularnijih krema za područje oko očiju. Proizvođač kaže da ovaj balzam nudi trostruko dejstvo kao bi vidno smanjio pojavu bora i povratio čvrstinu kože. Meni je tester od 1 ml trajao preko 10 dana, tako da drugi još uvek nisam potrošila. Ovo zaista jeste jedna od najboljih, ako ne i najbolja okoloočna krema koju sam do sada probala. U pitanju je masnija kremica, pa je bukvalno dovoljno staviti količinu tačkice jer se jako lepo razmazuje. No, iako je jako masna, kao i drugi L'occitane proizvodi, upija se brzinom svetlosti. Ne mogu sada reći kako su mi nestale sitne borice, ali svakako, nakon 20 dana primećujem da mi je koža elastična i zategnuta. Ovo je definitivno proizvod koji bih kupila u velikom pakovanju nekad u budućnosti, posebno ako bih naletela na lep popust. Sastav je na slici ispod.


Sve u svemu, jako sam zadovoljna kvalitetom svih proizvoda, a manje od toga nisam ni očekivala od brenda poput ovog. No, uvek je moguće naći promašaje, pa dok ne probamo nećemo znati. Ubedljivi favorit je okoloočna kremica, pa ukoliko vam novčanik to dozvoljava, slobodno bih mogla da vam je preporučim. Naravno, uvek pre kupovine idite po tester, jer se nikad ne zna da li će vam nešto odgovarati bez obzira koliko ljudi nahvalilo neki proizvod. Za cene zaista nisam sigurna, ali možete ih potražiti na internetu ili u njihovoj radnji u SC "Ušće".

Da li ste probale ove ili neke druge L'occitane proizvode za negu lica?
Pozdrav :) 

2 comments:

  1. Od njihovih proizvoda probala sam samo cuvenu kremu za ruke,a bas bih volela da probam i neku liniju za lice....Sto vise citam o L'occitane proizvodima sve ih vise zelim....ali cena im je paprena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena definitivno premasuje nas standard! Zato je najpametnije loviti snizenja po inostranstvu jer ovde nikad nema tolikih popusta ;)

      Delete