Pages

Sunday, February 14, 2016

Scholl Velvet Smooth Express Pedi



Od kako sam videla prvu reklamu na TV-u, znala sam da je kad tad moram imati. Naravno, usledilo je razočaranje kada sam videla cenu i shvatila da je u pitanju prava investicija. Iako sam u tom trenutku odustala od nje i odlučila da i nadalje turpijam stopala ručno, ostala je negde u podsvesti. Pred Novu godinu primetila sam da je snižena 30% u DM-u u okviru njihove dvonedeljne akcije, a onda sam shvatila da se otvara u nova radnja u kojoj daju dodatni popust od 15% na sve artikle, i snižene i nesnižene. Baš tako sam ja došla do svoje Scholl turpije i platila sam je samo 3600 dinara umesto 6200 dinara, što joj je puna cena. Nisam mogla da dočekam da je isprobam i da vam pišem ovaj post, ali trebalo ju je lepo testirati kako bi recenzija bila što realnija. Ako vas zanimaju moji utisci, nastavite da čitate...




Već pre par meseci postalo mi je jako teško da radim ručni pedikir, jer ne smem da se savijam zbog stomaka. Sada je to već nemoguće, tako da mi je više nego drago što sam kupila ovu turpiju jer bih zaista morala da izdvojim novac i odem u salon. Baterije sam dobila uz nju, tako da ne znam koliko ih je često potrebno menjati. Ono što takođe dobijete je jedna turpija, a kasnije možete dokupljivati nastavke u dve jačine. Ja sam se iskreno pomalo plašila same turpije jer nisam znala koliko će biti jaka pa sam brinula da ne preteram i ne oštetim kožu stopala, što nikako ne može biti ugodno. Međutim, čim sam je prvi put probala, shvatila sam da je briga bila apsolutno bez razloga. Jedina stvar o kojoj treba da vodite računa jeste da je ne držite na jednom mestu duže od 4 sekunde.


Kako nemam preteranih zadebljanja na stopalima, jer zaista vodim računa o njima, ja samo pređem dva puta preko cele površine i to bude više nego dovoljno da koža bude mekša nego ikada ranije. A pri tom, ne dobijem upalu mišića, hehe. "Sastrugana" koža nestaje u vidu veoma finog praha, koji je skoro pa nevidljiv golim okom, ali ima ga, tako da je preporučljivo obaviti posao u kupatilu, ili iznad većeg peskira i lavora. Naravno, turpijanju treba da pristupite kada temeljno operete i potpuno osušite svoja stopala. Nakon turpijanja je takođe potrebno oprati stopala, a onda naneti kremu. Ja već duže vreme koristim Avon Foot Works kremu od lavande i definitivno primećujem razliku u upijanju i nezi od kada je koristim nakon Scholl turpije. Dosta se brže upije i dejstvo je daleko bolje, tako da je i ona postala favorit sa razlogom.

Iako znam da joj je cena zaista visoka, ako je želite onoliko koliko sam je ja želela, pratite akcije po drogerijama, pa možda budete imali sreće i kupite je po znatno nižoj ceni. Još jedna dobra stvar je što može biti korisna za celu porodicu, samo je potrebno da kupite zamenske uloške i više ljudi je može bez problema koristiti. Održavanje je veoma lako, jer se turpija samo skine i spere mlakom vodom, ostatak prebriše, a potom se oba dela ostave na peškiru kako bi se sami osušili. Imate sve moje preporuke za ovaj aparat!

Da li ste probale Scholl turpiju i delite li moje oduševljenje?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment