Pages

Monday, July 25, 2016

Angel Therapy maska sa uljem konoplje



Verovatno znate da sam originalnu Angel Therapy masku od meda i makadamije obožavala! To potvrđuje činjenica da sam je ponovo kupila. A sa njom u paketu odlučila sam da poručim i drugu verziju, sa uljem konoplje. Ona dolazi u nešto manjem pakovanju od 230 ml i cena joj je 750 dinara. Kakvi su moji utisci, pročitajte u nastavku posta...




Na prvi dodir primetila sam da je u pitanju jača maska od prethodne. Nekako je gušća i koncentrisanija, pa sam stekla takav utisak. Ona je namenjena nezi i oporavku veoma oštećene kose, kakva moja nije, ali nisam želela da to i postane sada kada nemam vremena da joj se posvetim kao ranije (kokosovo ulje nisam ni jednom uspela da stavim na kosu od porođaja, npr.). Proizvođač kaže da je konopljino ulje jedino koje prodire u sve nivoe kože, pa je kao takvo idealno za negu kose, jer sadrži esencijalne masne kiseline i vitamine. Bogato je vitaminom E koji poboljšava rast kose i vitaminom A koji je održava zdravom i sjajnom. Najvažnije svojstvo ovog ulja je da omekšava kosu i teme. Maska je srednje gustine, bele boje i prilično jakog mirisa. On jeste prijatan i lep, ali je meni kao ljubitelju orašastih mirisa, draži miris maske od meda i makadamije. On pobedi miris šampona, kao i svih prskalica i ulja koje kasnije nanesete i oseća se i sutradan. 


Sastav možete videti iznad.
Što se tiče dejstva i učinka na moju kosu, ono je podjednako dobro kao sa prethodnom maskom, bez obzira na to što ovu ne stižem da držim na kosi duže od 15 minuta. Iako proizvođač navodi da je 5 minuta dovoljno, iz navike volim da ostavim maske da duže deluju. Ne nanosim je na celu dužinu već na krajeve i malo iznad njih. Nisam primetila rascvetale krajeve niti bilo koju drugu posledicu slabije nege u poslednja dva meseca koliko je koristim. Topla preporuka!

Da li ste probale Angel Therapy maske za kosu i koja vam je draža?
Pozdrav :)

6 comments:

  1. Nisam probala ove maske do sad, mada cine mi se kao odlicne, posebno originalna. :)

    ReplyDelete
  2. Probala sam obe, draža mi je prva, macadamia i med :)

    ReplyDelete
  3. Superbly written article, if only all bloggers offered the same content as you, the internet would be a far better place.. Karuna Reiki Jaipur

    ReplyDelete
  4. Succeed! It could be one of the most useful blogs we have ever come across on the subject. Excellent info! I’m also an expert in this topic so I can understand your effort very well. Thanks for the huge help. denver airport shuttle

    ReplyDelete