Pages

Wednesday, July 20, 2016

Sebamed diaper rash cream



Ponovo je na red došao jedan bebeći proizvod i to upravo onaj koji najbrže trošimo- krema protiv ojeda za pelensku regiju. Nakon isprobane Welede, kojom sam bila više nego zadovoljna, odlučila sam da probamo kremu iz Sebamed asortimana, pošto je to brend čiju kozmetiku planiram da koristim za bebu u budućnosti (kako je ne bih navikla samo na prirodno). Ja sam ovu kremu kupila u Srbotrade apoteci, naravno, i koštala je oko 450 dinara za vreme promocije.




Dolazi u tubi od 100 ml i za razliku od prethodne ima bebeći miris, ali malo blaži i lepši od klasičnog. Bele je boje i srednje gustine, pa se jako lepo razmazuje i nije potrebna velika količina. Kao što rekoh u prethodnom postu, ja nju često presvlačim jer imam strah zbog tog ojeda iz porodilišta, pa zato brzo trošimo ove kreme (za razliku od ostale kozmetike). "Sadrži titan- oksid koji štiti nežnu kožu beba od stetnih uticaja urina i fecesa. Ali ima i visok sadržaj pantenola koji stimuliše regeneraciju oštećene kože, dok ekstrakt ulja pšeničnih klica sadrži bogati lipidni kompleks i stvara zaštitni omotač protiv agresivnih supstanci. Alatonin čini kožu mekom i elastičnom." 


Sastav možete videti iznad.
Iako dosta lošijeg sastava od Welede, morala sam da isprobam i nešto što nije prirodno, kako ne bi kasnije imala posledice i reakcije na hemiju. No, ova krema je jedna od najhvaljenijih, a verujem i brendu Sebamed. Nama je bila odlična i za sve vreme korišćenja nije se pojavio ojed, a to je najbitnije. Inače, ako kupujete Sebamed proizvode, najviše se isplati uzeti ih kada je promocija u Srbotrade apoteci jer su tada sniženi čak 37% u odnosu na druge apoteke i drogerije (isplati se i platiti poštarinu ako kupujete preko njihovog sajta).

Da li ste probale Sebamed bebi kozmetiku?
Pozdrav :) 

2 comments:

  1. Mi smo u pocetku koristili kupkicu njihovu, pa smo kasnije poceli da menjamo.
    Lepo mirise, lepo neguje, sve pohvale :)

    ReplyDelete