Pages

Sunday, October 16, 2016

New brushes in my collection



O mojoj kolekciji četkica za šminkanje ste već dva puta do sada mogle čitati. Pisala sam vam o Real Techniques kao i o ostalim brendovima koje imam. Ovog puta tu je dopuna tih postova sa četkicama koje sam od tada kupila. Brendovi koje vam danas predstavljam su uglavnom ti isti, kojima sam najčešće verna: Real Techniques, Cala, Blush. Mini recenzije pročitajte u nastavku posta...



Četkice za lice


Real Techniques Bold Metals kolekcija je bila ljubav na prvi pogled. Iako bih najradije posedovala sve, viša cena je bila razlog zbog kog sam se opredelila samo za jednu. I to je definitivno najlepša četka u celoj kolekciji. U pitanju je prilično velika četka za puder u kamenu u broju 100 koju koristim da setujem puder ili drugu podlogu transparentnim puderom Sexy Mama (theBalm). Dlake su izuzetno meke (najmekše od svih koje imam), a izgled veoma jednostavan ali elegantan. Prilično je teška u ruci i pretpostavljam da se i po tome razlikuje od kineskih kopija. Mnogo bolje rasporedi puder po licu od ELF kabuki četke koju sam ranije u tu svrhu koristila. Cena joj jeste poprilično visoka za RT brend, ali može se s vremena na vreme kupiti na sniženju pa sam ja svoju platila oko 2500 dinara. Ne kajem se, jer je obožavam!

Blush 30A je četkica kojom nanosim najlajter. Iako sam prvobitno želela Cala lepezu, nije je bilo, pa sam se odlučila za ovu. Iskreno, mislila sam da će dlačice biti nežnije pa sam se brinula oko bespotrebnog rasipanja proizvoda. No, za sada sam zadovoljna, mada ukoliko mi je u toku šminkanja ostala čista RT setting brush, opredeljujem se da njom nanesem hajlajter. Doduše, Mary Lou-manizer koji trenutno koristim je sam po sebi predivan i nijedna četkica ne bi nikako mogla da umanji njegovu lepotu. Cena joj je bila oko nešto ispod 500 dinara.

Cala četkica je kupljena da bih njom nanosila raznobojne korektore iz City Color palete. O njoj nikako da vam pišem, a već neko vreme to planiram. Ona je u broju 513 i cena joj je oko 300 dinara. Prilično sam zadovoljna kako radi posao, mada nisam sigurna da bi tečnije korektore lepo nanosila. No, ako koristite korektore u boji za sređivanje nepravilnosti, ovu četkicu toplo preporučujem. Bez gumenog dodatka se teže pere, ali kada njega koristim nema nikakvih problema. Otkriću vam tajnu- u narednom paketiću za vas će se naći jedan brush egg!

Četkice za oči


Sve četkice za oči su Blush pošto sam njima do sada uvek bila jako zadovoljna, iako mi je omiljena četkica za blend Cala 311.

14B četkica za blend je kupljena za slučajeve kada isprljam tamnijom bojom Cala četkicu, a ne mogu u toku jednog šminkanja da je perem i čekam da se osuši. Iako mi je Cala ubedljivi favorit nisam želela da kupujem još jednu, pa sam uzela ovu Blush. Prilično je dobra ali je ne koristim svakodnevno već samo u gore opisanim situacijama. Cena joj je nešto preko 300 dinara.

13A je veća četkica za nanošenje senke kojoj nanosim nude senke na ceo kapak. I njom sam prilično zadovoljna mada u tu svrhu u principu možete koristiti bilo koju četkicu i verovatno će uraditi dobar posao. Cena joj je ispod 300 dinara.

16B je manja četkica za nanošenje senke kojom nanosim senku na srednji deo kapka i to uglavnom senke koje sjaje. Lepo pokupi senku i prenese je na kapak, a da ne zadrži puno proizvoda na sebi. Pošto Aura čekicu za nanošenje senke o kojoj sam pisala u jednom od prethodnih postova na tu temu, sada koristim isključivo za pigmente, ova ju je uspešno zamenila. Cena joj je oko 250 dinara. 

65E je četkica koju koristim da nanesem senku u ugao oka ili na donji kapak. Dobro dođe i za nanosenje tamnijih nijansi u prevoj pre blendanja. Najmanje je meka od svih, ali je odlična za detalje. Ona košta oko 300 dinara.

Koristite li vi neke od ovih četkica?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment