Pages

Sunday, February 12, 2017

Keims: hand, face & hair care



Keims proizvode testiram već izvesno vreme, a dobila sam ih u jednom od jesenjih Purity box- ova. U pitanju su tečni sapun, umivalica i šampon za kosu. Cena cele kutije sa još par stvačica je bila 1900 dinara, a pojednične cene za ova tri proizvoda su: 950 dinara za tečni sapun, 2120 dinara za umivalicu i 1010 dinara za šampon.
Moje utiske o svemu pročitajte u nastavku...


Tečni sapun


Znate da već izvesno vreme imam problema sa jako suvom kožom ruku i da sam prestala da koristim klasične i tečne sapune. Prebacila sam se samo na prirodne i to mi jako prija. Od ovog tečnog sapuna sam imala velika očekivanja, a sada mogu reći da me nije razočarao. Izuzetno je blag, čak najblaži tečni sapun koji sam ikada probala. I najkvalitetniji! Miriše identično kao druga dva proizvoda i miris se meni veoma dopada jer je nežan i neprimetan, a jako lep. Pumpica odlično dozira proizvod tako da će vam potrajati. Nije bilo ni traga isušenim rukama, tako da definitivno prolazi test!

Gel za umivanje


O umivalici ste već mogli čitati ponešto u zimskim favoritima. Ovo je definitivno jedan od najboljih gelova za umivanje sa kojima sam se do sada suretala. Ima jako sitne, ali guste čestice tako da istovremeno radi i piling, ali kako on nije jak, može se bez problema svakodnevno koristiti. Ja sam prala lice njim ujutru i uveče i nisam primetila ništa loše, šta više, jako mi je prijao. Mislim da je idealno rešenje za normalnu i mešovitu kožu!

Šampon


Šampon je jedini proizvod iz ove grupe koji mi nije odgovarao. Mada, nije baš ni namenjem tipu kose kakva je moja. Naime, on je za masniju kosu, a moja je to postala nakon korišćenja Parusan šampona protiv opadanja. Ovaj šampon je nakon nekoliko korišćenja počeo da mi stvara perut, pa sam morala da ga prosledim mami. Ona ima masnu kosu i njoj za sada prija. Inače i on je veoma blag, pa nisam imala nikakve druge negativne reakcije u vidu nadraženog temena, što ume da mi se desi sa raznim šamponima.

Da li ste probale neki Keims proizvod?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment