Pages

Saturday, February 18, 2017

Tony Moly Panda's Dream eye stick



Kada biste vi samo znale koliko sam ja želela da probam ovaj stik za podočnjake...! Bila sam u poodmakloj trudnoći kada se pojavio kod nas u Sephorama i svuda je bio rasprodat. Slala sam muža od jedne do druge u nadi da će ga naći, ali nije imao sreće. Kada sam, pola godine kasnije, našla način da dođem do njega i to po povoljnijoj ceni, sreći nije bilo kraja. Kupila sam ga na eBay-u u prodavnici Rose Rose Shop, koja ima i sajt, ali je ovako besplatna dostava. Paketić nije ocarinjen, a ja sam do svog pandice došla za oko 6$ (ovde je cena bila oko 1000 dinara). 
Moje utiske pročitajte u nastavku!




Svoj panda stik za podočnjake koristim preko mesec i po dana. Nanosim ga isključivo ujutru na predeo ispod oka direktno iz ambalaže na kožu, a potom utapkam proizvod prstima kako bi učinak bio što bolji. Mint zelene boje je, veoma blagog mirisa (na mentol, rekla bih) i jako je gust. Volim što se nanosi direktno na kožu iz higijenskih razloga. Nakon što ga stavim na područje podočnjaka, osećam blago hladjenje, pa ima i efekat razbuđivanja. To je ujedno razlog što ga ne koristim u noćnoj nezi lica. Čini mi se da mi podočnjaci deluju malo bolje, ali razlog tome je sigurno i noćna okoloočna krema o kojoj vam uskoro pišem. Koža oko mojih očiju nije preterano suva, ali mislim da onima sa tim problemom ovaj stik ne bi odgovarao. 

Sve u svemu, zadovoljna sam i ne očekujem čuda kada su moji podočnjaci u pitanju. Oduvek ih imam, a naravno da sada posebno dolaze do izražaja, jer se budim dva puta noću zbog bebe (da, da, još uvek je tako iako je napunila 9 meseci :)). Ambalaža je preslatka i mami osmeh na lice svako jutro. Volim što se brzinski nanosi jer je vreme koje trošim na sebe i dalje jako ograničeno. Odlična je podloga za korektor jer ostavlja kožu mekom, nikako masnom, a brzo se upija.

Da li ste probale neki Tony Moly proizvod?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment