Pages

Sunday, August 20, 2017

L'occitane verbene body lotion



Losion za telo o kom danas pišem koristim celo leto i definitivno je jedan od favorita. Ranije sam imala priliku da isprobam njegov tester (čak sam ga i komentarisala u jednom "Empties" postu), no nije mi se svideo. Imala sam drugačija očekivanja i želela sam nešto što jaaaako hidrira poput linije sa ši puterom, pa mi se on učinio kao previše blag. Ali, dobila sam ga pretplatom na jedan časopis pa sam mu dala drugu šansu. I, oduševio me je! Cena za pakovanje od 250 ml je oko 2800 dinara, što nikako nije zanemarljivo. Zbog čega mi se toliko svideo, pročitajte u nastavku.




Svaki L'occitane proizvod za mene je dašak luksuza, ne samo zbog cene nego i zbog samog kvaliteta. Imala sam njihov sapun od verbene, pa sam znala kakav miris da očekujem- osvežavajući i citrusan. Da, na prvi pogled deluje kao da je ovo jedan, po kvalitetu osrednji, losion za telo. Međutim, nakon par meseci redovnog korišćenja, znam da on to nije. Mislim da je ovo najsavršeniji losion za leto, za svaki tip kože, čak i za suvu. On se toliko brzo upije da vam neće ni sekund smetati na koži čak i ako je napolju 40 stepeni. Koža bude neverovatno nežna, ali se to ne vidi nakon jednog korišćenja, već je potrebno vreme. Ja imam prilično suvu kožu nogu i sa njim komotno mogu da prekočim neki dan i to se neće primetiti. Miris je tu, ali ne guši. Osećam ga na koži i ujutru i jako mi prija. Delovalo mi je da je pakovanje nepraktično i da će se teško trošiti kad dođem do pred kraj, ali nekim čudom, on veoma lako izlazi iako sam na "prst" do dna. Otvor je mali, što je dobro, jer nije potrebna velika količina za jedno korišćenje. To je i razlog zbog čega mi traje već par meseci.


Sastav možete videti na slici iznad.
Iako mislim da je prilično skup i da predstavlja investiciju, ne mogu da poreknem da je u pitanju jedan predivan proizvod za telo. Ukoliko vam se ukaže prilika da dođete do njega (npr. pretplatom na neki časopis) iskoristite je, jer bi retko ko od nas dao toliki novac na "običan" losion. Definitivno ga vredi probati!

Koji je vaš omiljeni losion ovog leta?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment