Pages

Tuesday, August 15, 2017

Weleda toner



Tonike obožavam! Iako sam ranije smatrala da taj korak u čišćenju lica nije neophodan, već jako dugo ga ne preskačem. Ako je tonik dobar, odmah ćete videti razliku! A danas vam pišem o jednom baš takvom. U pitanju je Weleda tonik za sve tipove kože koji revitalizuje kožu nakon čišćenja. Redovna cena mu je oko 1200 dinara, a ja sam ga kupila u Budi lepa outlet-u za smešnu cenu od 350 dinara (jer mu rok ističe ovog meseca). Koristim ga redovno od kada je stigao i ostalo mi je još jako malo, pa je vreme da sa vama podelim svoje utiske...




Dakle, proizvođač kaže da je u pitanju tonik za sve tipove kože, dok bih ga ja radije preporučila onima sa kombinovanom i masnijom, zbog prisustva alkohola. Tačnije, mislim da bi odgovarao svima sem onima sa suvom i izrazito suvom kožom. Alkohol se oseća i u mirisu, ali već ranije sam nekoliko puta naglasila da ne bežim od alkohola u tonicima, pa je i sada tako. Kada tonik ima alkohol, ja imam utisak da bolje očisti lice, tj. da ga totalno dezinfikuje. Aktivni sastojci su mu ruža, hamamelis i sok limuna (čiji miris ja jedino osećam). Potrebno je naneti "nekoliko" kapi na tupfer i njime preći lice i vrat, izbegavajući predeo oko očiju. Naglasila sam reč "nekoliko" jer je meni bilo potrebno više od toga, kako tupfer ne bi sve "pojeo". Ja sam ga izdašno trošila i verovatno je to razlog što sam na prst do dna, a koristim ga samo mesec dana. Doduše i pakovanje je manje od standardnih, jer ima 100 ml. Ali, ali, ali... Ništa to nije toliko bitno, jer sam ja pronašla tonik svog života!!! Kada pređem lice sa njim, koža mi u momentu izgleda drugačije i nekako zablista. Ne bih verovala da postoji proizvod koji može da ima takav instant efekat da nisam probala ovaj tonik. Bukvalno, mi koža izgleda kao da joj je rađen "ko zna kakav" tretman, a ne da je samo korišćen on. Apsolutno sam oduševljena!


Sastav možete videti iznad.
Nisam se skoro ovoliko zaljubila u neki proizvod već pri prvom korišćenju! Za moju kožu, ovo je najsavršeniji tonik od svih koje sam do sada probala i definitivno ide u favorite godine. No, želela bih da isprobam i njihovo 2 u 1 sredstvo za čišćenje i toniziranje, tako da ide odmah na listu želja kako bih mogla da ih uporedim. Ukoliko smatrate da je cena previsoka, pratite akcije na linku koji sam ostavila u uvodu, pa možete dosta uštedeti (kao što sam ja). 

Koji je vaš omiljeni tonik?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment