Pages

Thursday, January 25, 2018

Burra deodorant roll- on



Ako redovno pratite blog, znate da već nekoliko godina unazad koristim isključivo dezodoranse bez aluminijuma. Neću ovog puta govoriti zašto su oni dobri za vas, ali želim još jednom recenzijom da vas ohrabrim da potražite neki dezodorans koji nije antiprespirant, a da dobro radi svoj posao. Jer, mislim da je strah od nepoznatog najveći razlog što većina žena i dalje bira klasične dezodoranse. Moje iskustvo je takvo da, kada vam se koža navikne, i ovi, bez aluminijuma, mogu da rade podjednako dobar posao u sprečavanju neprijatnih mirisa. Burra dezodorans sam dobila nedavno, prilikom posete njihovom dermocentru, a moje utiske pročitajte u nastavku...




Dakle, u pitanju je mineralni dezodorans bez soli aluminijuma, koji bi trebalo da spreči pojavu neprijatnih mirisa tokom 24h. Iako je zimski period, mislim da kada vam neki dezodorans prija, on će prijati i tokom toplijih dana. Jedina razlika je što se leti, zbog vrućina, tuširamo nekoliko puta u toku dana, pa je nemoguće proveriti da li drži neprijatne mirise pod kontrolom 24h. Meni ovaj dezodorans definitivno prija. Nije mi izazvao nikakve iritacije na koži, koja je inače osetljiva, a miris je nestvaran! Miriše na "čisto" ali ne na klasičan način, no mislim da nema osobe koja bi rekla da je ovaj miris nešto drugo sem divan. Ne ostavlja fleke na odeći i relativno brzo se suši. Između dva tuširanja mi se apsolutno ne jave neprijatni mirisi. Kada sam počela sa korišćenjem, trebalo je par dana da mi se koža privikne na njega (i tada sam uočavala da ne može baš toliko da štiti) ali nedugo potom on je zasijao u pravom svetlu.


Sastav možete videti na slici iznad.
Za mene je ovaj proizvod odličan. U miris sam se zaljubila, a pošto znam da im i neki drugi proizvodi mirišu identično, vidim da ću uskoro obogatiti svoju zalihu kozmetike. Ja iskreno ne vidim da je išta lošiji nego obični dezodoransi, mada se više i ne sećam kako oni rade, jer ih godinama ne koristim pošto nemam potrebe za tim. Kupiću ga ponovo sigurno, jer me jako zanima da li će se podjednako dobro ponašati leti, mada u to ne sumnjam.

Koristite li dezodoranse bez aluminijuma i koje?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment