Pages

Sunday, February 18, 2018

NaturaverdeBio baby diaper cream



Ne znam za vas, ali ja sam pre par meseci u Liliju primetila novi brend organske, bio kozmetike za bebe i decu- Naturaverde. Predivno pakovanje sa Disney motivima me je odmah privuklo da nešto kupim. Odabrala sam pelensku kremu, jer njih najbrže trošimo, a ništa drugo nam u tom trenutku nije trebalo i na poklon sam dobila mini vlažne maramice (o kojima će biti reči u narednom "Empties" postu). Dolazi u pakovanju od 100 ml, a cena joj je bila oko 550 dinara. Priveli smo je kraju, pa su utisci tu! 




Dizajn bih mogla da ocenim samo sa 10! Ne samo ovaj proizvod, već i ostali koje imaju u ponudi (šampon, kupka, 2 u 1 kupka za telo i kosu) su sa sličicama poznatih crtanih junaka, pa će sigurno privući većinu mama, ne samo dece. Sam brend dolazi iz Italije, a kremu mogu koristiti i novorođenčad. Njena formula sa ekstraktima organskog ovsa, kamilice i ši puterom momentalno omekšava kožu i uklanja sve tragove ojeda. Mi je koristimo Tari kod skoro svake promene pelena, a posebno noću. Dovoljna je količina zrna graška, jer se krema neverovatno lepo i lako razmazuje. Ne deluje ni malo masno, a opet ni teško poput drugih krema sa cink- oksidom. Po mom mišljenju, ovo je zlatna sredina. Nijednom za par meseci nije bilo ni traga ojedu, tako da je obavila odličan posao. Miris gotovo i da nema, što je još jedna stavka koju volim (naravno, mislim na dodavanje parfema, ne na prirodne sastojke koji fino mirišu- sa njima nemam problem).


Sastav možete videti iznad.
U svakom slučaju, uživala sam koristeći ovu kremu za svoje dete. Žao mi je samo što je kod nas jako ograničena ponuda, pa se svega par proizvoda može kupiti. No, sigurno ćemo isprobati još neke. Mislim da je cena i više nego dobra, ako uzmem u obzir kvalitet. Defintivno, NaturaverdeBio je moja topla preporuka!

Da li ste vi otkrile neke nove brendove bebi i dečije kozmetike?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment