Pages

Tuesday, February 20, 2018

The Body Shop: overnight serum-in-oil



Ovaj proizvod sam, kao i par drugih, kupila početkom novembra u Gracu. Počela sam sa korišćenjem pre skoro tri meseca, pa je došao red i na recenziju. The Body Shop se, nažalost, još uvek ne može kupiti u Srbiji (sem u free shop-u na aerodromu) ali znam da puno vas putuje i ima od koga da poruči, pa sam ipak odlučila da pišem ovaj post. Meni je to jedan od omiljenih brendova za negu tela, ako ne i omiljeni, a ovo je prvi proizvod koji sam probala, a da je namenjen za lice. Cena mu je 20 evra za 28 ml, a ja sam ga platila malo jeftnije, jer je važio popust od 25% na sve. Detaljnije o ovom noćnom uljanom serumu pročitajte u nastavku...



Na slici možete videti nezgode koje blogerke imaju kad im se proizvod slučajno izlije u toku slikanja :)

Dakle, u pitanju je proizvod koji je namenjen za noćnu negu lica, a predstavlja nešto između seruma i ulja. Ja ga dozivljavam kao noćno ulje, jer ga koristim samostalno (bez kreme). On sadrži vitamin E i ulje pšeničnih klica i treba da omogući čuveni "san za lepotu", odnosno da tokom noći neguje kožu, kako bi ona nakon 8h sna bila sveža, blistava i nežna. Definitivno je manje mastan od nekih drugih ulja, ali kao što rekoh, oni ga čak nazivaju serumom. Miriše predivno, na čisto, pa znam da ću sigurno kupiti i puter za telo iz ove linije (mene miris pomalo asocira na Niveu). Nigde ne piše koja količina je potrebna, ali ja sam otkrila da mi 6 kapi radi najbolji posao i da je to optimalna količina koja mi je potrebna za lice i vrat. Kada ga nanesem, lice mi se blago zacrveni (obrazi), ali crvenilo nije praćeno nikakvim peckanjem i povuče se u roku od 30 sekundi. Izuzetno se brzo upije i jako mi prija. Inače, tek sam na pola bočice, tako da se veoma sporo troši.


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
  Ovaj uljani serum mi se veoma dopada. Sviđa mi se što mi je nakon (ne)prospavane noći koža nežna i nahranjena. Pretpostavljam da bi za suvu kožu bila neophodna i noćna krema nakon njega, ali meni sa kombinovanom, je on više nego dovoljan. Nisam imala nikakve negativne reakcije i jako sam zadovoljna kako mi lice izgleda u ovom trenutku. Ovo jeste jedna od najboljih noćnih mazalica za lice koje sam do sada probala. Defintivno ću obratiti više pažnje na kolekciju sa vitaminom E u budućnosti.

Šta vi koristite za negu lica tokom noći ove zime?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment