Pages

Saturday, June 2, 2018

L'occitane toner & eye cream



Dva proizvoda koja vidite na slici iznad sam kupila sad već poprilično davno, na jesen. Kao i uvek do sada, kada kupim nešto malo skuplje, bude mi žao da baš odmah počnem sa korišćenjem. Zato su oni sačekali da potrošim neke druge, načete bočice i da im se onda posvetim kako treba. Esencijalna vodica, tj. tonik dolazi u pakovanju od 200 ml i košta oko 2250 dinara, dok okoloočna krema dolazi u standardnom pakovanju od 15 ml, a cena joj je 4620 dinara. Ja sam prilikom kupovine kreme iskoristila rođendanski popust od 25% sa njihovom karticom lojalnosti, pa sam je platila oko 3500 dinara. Kako su se pokazali za dva meseca korišćenja, saznajte u nastavku...




Tonik nisam imala u planu da kupim, ali važila je akcija da se prilikom svake kupovine dobija poklon od tri mini kreme za ruke, pa sam se odlučila za njega, jer mi je delovao najzanimljivije. Ovo je novija, poboljšana verzija sa hijaluronskom kiselinom, ali za razliku od druge sadrži alkohol. Napominjem ovo jer znam da neki od vas (ponajviše svi sa suvom kožom) izbegavaju alkohol u tonicima, ali meni sa mešovitom kožom, on nimalo ne smeta. Ovaj tonik je defitnivno najposebniji od svih koje sam do sada probala. Ja ga ni ne doživljavam kao tonik, više kao serum za lice, jer na moju kožu ima takav efekat. On nije potpuno redak kao (skoro) svi tonici, već prilikom sipanja na tupfer treba par trenutaka da se upije, zbog svoje gustine. Kao što rekoh, delom ga smatram i serumom, pa prilično često preskočim taj korak i nanosim kremu odmah nakon što koža upije ovaj tonik, a to se desi u roku od nekoliko sekundi od nanošenja. Mislim da vredi svaki dinar i mene je očarao! Sledeći koji planiram da kupim je tonik iz linije sa božurom i baš ovih dana treba da odem po njega, tako da u budućnosti očekujte i tu recenziju.


Okoloočna krema je moglo bi se reći, još jedna (delimično) slučajna kupovina, jer sam prvobitno planirala da se za rođendan počastim Kiehl's kremom sa avokadom. Međutim, kad sam shvatila da imam gorespomenuti kupon za popust i da bih mogla ovu, skuplju kremu kupiti za isti novac, odlučila sam da Kiehl's pričeka neko naredno putovanje. Ovu kremicu nisam kupila na slepo, jer sam je pre nekoliko godina na Kipru dobila u vidu par testera uz kupovinu i od tad mi je u planu. Ovo u principu i jeste pre balzam, nego krema, jer je apsolutno nemastan i brzo se upije. No, to ne znači da nije hranljiv. Iako deluje dosta vodeno kada ga stavite na prst, prilikom utapkavanja u kožu vidi se da ipak nije toliko lagan. U zavisnosti od količine koju nanesete razlikovaće se i vreme upijanja. Ja uveče najčešće nanesem više nego ujutru, jer mi tako prija. Od kako je koristim okoloočno područje mi je hidrirano, a čini mi se da su fine linije (kojih zbog godina nemam puno) blago ublažene. Fino hladi kada se nanese na kožu. Jedina mana (pored visoke cene za naše standarde) je veoma kratak rok trajanja, od samo 3 meseca. Ja planiram da koristim dok ne potrošim, a za okoloočne kreme koje koristim dva puta dnevno mi uglavnom treba oko 4 meseca. Naravno, ukoliko promeni miris ili konzistencuju, ide u smeće, ali sumnjam da će se to desiti.

Sve u svemu, ja sam oduševljena sa oba proizvoda! Tonik je defintivno najbolji koji sam ikada koristila, dok okoloočna krema deli prvo mesto sa Clinique "All about eyes rich" kremicom. Zbog niže cene (u inostranstvu) i dužeg roka trajanja pre bih preporučila (ili ponovo kupila) Clinique, ali ako vam je ova na listi želja, slobodno je kupite jer zaista jeste odlična!

Koji su vaši omiljeni L'occitane proizvodi?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment