Pages

Wednesday, August 1, 2018

Alverde shower gels



Ponovo sam tu, nakon najduže pauze od kada sam počela sa pisanjem bloga. Ne mogu da obećam da ću biti redovna kao ranije, ali jedan do dva posta nedeljno mislim da ću moći da napišem. Za početak sam odabrala da vam ukratko napišem svoje utiske o Alverde gelovima za tuširanje, jer im ranije nisam posvetila dovoljno pažnje na blogu. No, pošto u trudnoći koristim isključivo prirodne tuširalice, naravno da sam među prvima pokupovala baš Alverde, jer je to najpovoljnija opcija. Trenutno koristim ova dva, u zavisnosti od raspoloženja- nar i maslinu. 




U advent kalendaru jesenas sam imala priliku da isprobam dosta Alverde proizvoda, a gelovi za tuširanje su bili samo jedan od njih. No kako su mi se ta dva (mandarina i bergamot) jako dopala, znala sam da idu na listu želja. Imala sam prošle godine jedan od lubenice, koji je bio limitirano izdanje i nije mi se dopao jer je bio kao žele. No, ovi su druga priča. U pitanju su klasični gelovi, ali moju kožu nisu nimalo isušivali, iako se ovog leta usled nedostatka energije ne mažem gotovo uopste (sem stomaka, kremom protiv strija). Oba mirišu jako lepo, nar voćno, a maslina biljno i fino osvežavaju. Miris se ne zadržava dugo na koži, ali nemam problem sa tim. Iako su prirodni, pena koju prave je sasvim solidna, iako jeste potrebno malo više proizvoda nego kod običnih gelova. Kupila sam i verziju od kokosa, za koju mislim da je kremasta tuširalica, ali nisam stigla da ga probam, pa ću vam utiske preneti kad za to dođe vreme.


Sastav oba možete videti na slici iznad (gore je nar, dole je maslina).
Dakle, zaista mogu toplo da vam ih preporučim bez obzira na to da li inače volite i koristite prirodnu kozmetiku. Ne razlikuju se preterano od običnih, pa neće biti velika promena, a opet znate da ste na kožu stavili nešto boljeg sastava. Žao mi je što nam nije dostupan veći izbor mirisa, ali može se fino probrati između nekoliko.

Da li ste probale Alverde gelove i kakvi su vam u poređenju sa nekim drugim prirodnim tuširalicama?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment