Pages

Sunday, March 8, 2020

Weekly trio #1


Ove nedelje sa vama delim utiske o naredna 3 proizvoda 🤗


Balea ulje za skidanje šminke je ljubav na prvo korišćenje. Ranije sam koristila samo Caudalie ulje (koje jeste bolje, ali i dosta skuplje, i od nedavno u Srbiji nedostupno) i The Body Shop ulje koje mi se ni malo nije dopalo. Ovo odlično uklanja šminku iako bih rekla da se brže troši od Caudalie ulja, ali mu zbog niske cene opraštam. Vidim da ću ponoviti kupovinu čim ga potrošim!

Yoskine je brend koji jako volim i koji smatram najkvalitetnijim u drogerijama. Kao i prethodni, i ovaj serum me je ostavio bez komentara. U pozitivnom smislu, naravno. Cele nedelje ga koristim kao prajmer i direktno nakon njega nanosim Bourjois CC kremu i oduševljena sam rezultatom. Šminka divno legne i traje do kraja dana, a koža ne pati jer jer serum odličan!

Treći proizvod koji sam obožavala i svakodnevno koristila je Colourpop mono senka u nijansi "truth". Ove njihove kremaste senke su odlične za brzinsko nanošenje prstom za par sekundi. A ako izaberete neku neutralnu nijansu poput ove, osvežiće celo lice, a neće ni delovati da ste našminkali oči, pa je za posao idealna. Iščekujem free worldwide shipping da poručim još, jer je ova pri kraju!

Koji su vaši ovonedeljni favoriti? 👌
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment