Pages

Sunday, February 9, 2020

It's skin eggshell cleansing foam


Ko me redovno prati ovde i na instagramu zna da sam sa brendom It's skin imala jedno neprijatno iskustvo, dva razočaranja i ravnodušnost u vezi sa jednim proizvodom. Pošto cene ipak nisu baš drogerijske (iako ih tamo možete naći) bila sam rešena da mu više ne dajem šanse. Ali, dobila sam par proizvoda na poklon, a među njima i ovu umivalicu. Mislim da joj je puna cena oko 600 dinara, ali neretko je snižena na oko 400 dinara. Moje utiske nakon skoro mesec dana svakodnevnog korišćenja pročitajte u nastavku... 


Dolazi u pakovanju od 150 ml. Kada se istisne na dlan odmah se primeti biserno beli odsjaj koji ima. Na gušćoj je strani, pa više podseća na mleko, nego na gel za umivanje. Miris je malo jači, ali prijatan (i naravno veze nema sa jajima). Ova umivalica sadrži ekstrakt žumanceta i hidrolizovanu membranu ljuske jajeta. Potrebna je jako mala količina po umivanju, što sam shvatila tek nakon par dana. Pomalo pecka u dodiru sa očima, mada proizvođač i savetuje da se to područje izbegava. Ono što definitivno ostavlja najjači utisak je koliko koža bude škriputavo čista nakon ispiranja. Od prvog korišćenja sam ostala oduševljena! Skoro se nisam susrela sa proizvodom koji ovoliko dobro pere lice. Moram dodati da mi nimalo ne isušuje kožu i da mislim da je idealan za sve sa mešovitim i masnim tipom.

Sastav možete videti na slici iznad. 

Dakle, ovo je proizvod koji mi je vratio veru u It's skin, pa se radujem da probam i serum sa alojom, koji sam takođe dobila za praznike. Ukoliko volite taj osećaj da koža škripi pod prstima nakon umivanja, ovo je proizvod za vas. Dopada mi se i što ne peni previše i jako lako se ispira. Topla preporuka!

Koju umivalicu vi trenutno koristite?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment