Pages

Wednesday, December 23, 2015

Empties #20



Ponovo se nakupila poveća gomila proizvoda pa je red da je se rešim. O nekim proizvodima sam već pisala na blogu pa ću vas podsetiti na svoje ranije utiske i obavesiti vas da li mi se mišljenje promenilo. No, tu su i novi proizvodi u kojima sam zaista uživala pa bih da vam ih preporučim... Moje utiske o proizvodima sa slike pročitajte u nastavku...




Balea uljani losion za telo od badema sam davno kupila i dugo je čekao svoj red. A onda sam se pokajala što sam toliko čekala da isprobam ovu lepotu od losiona. Iako je iz ograničene serije i dalje ga ima na policama DM drogerija. Mojoj, sada izuzetno suvoj koži, je veeeoma prijao. Iako je masniji, ne treba mu večnost da se upije, dok je miris čisto savršenstvo ukoliko volite orašaste mirise. Sve preporuke! Sastav možete videti ispod.


Titania krema za stopala je dugo bila na listi želja, ali se uvek neka druga provlačila ispred nje. Kako sam jako zadovoljna njihovim turpijama, imala sam visoka očekivanja od ove kreme. Srećom, nije me razočarala. Masnija je, pošto je i predviđena za jako suva stopala, pa sam je nanosila isključivo u večernjim časovima pred spavanje. Iako mi je Mixa neprevaziđena verovatno ću nekad probati još neku Titania kremu. Sastav se nalazi na slici ispod.


Victoria's Secret puter je drugi njihov koji sam potrošila i mogu reči da je prevazišao moja očekivanja što se tiče nege. Prilično je gust, ali nije previše mastan, tako da je idealan za prelazne periode u godini kada bismo nešto nemasno, a i da lepo neguje. O mirisu ne treba ništa dodavati, jer mislim da sa bilo kojim nećete pogrešiti. Ja, koja inače volim mlečne i orašaste note, sam se zaljubila u ove cvetne VS mazalice. Sastav je na slici ispod.


O Insight dvojcu koji koristim za negu kose sam ranije već pisala (klik). Nakon manjeg, kupila sam i veće pakovanje maske od 500 ml koje je konačno potrošeno. Veoma mi je odgovarala, ali kako ne volim da se previše dugo zadržavam na jednoj (max 1000 ml), vreme je da se isprobaju neke nove. Ako niste do sada probali ništa njihovo, preporučujem, jer su cene pristupačne, a proizvodi jako dobri, posebno ako pogledamo sastav.


Dontodent tečnost za ispiranje usta koristimo već prilično dugo pošto sam ja imala velikih problema sa jačinom Listerina i nikako mi nije prijao. Nakon isprobanih nekoliko proizvođača najviše su mi se svideli Oral B i Dontodent ali je odnos cene i kvaliteta presudio. Iako uvek kupujem crveni ili zeleni, morala sam da isprobam i ovaj novi, ljubičasti. Dosta je gorak i ima neki medicinski ukus, pa mi se manje dopada, ali sam inače zadovoljna efektom. No, vraćam se na rotaciju crvenog i zelenog, bez daljeg eksperimentisanja. Sastav se nalazi ispod.


Dvofazne odstranjivače šminke sa očiju sam bila prinuđena da isprobam jer se Benefitova "They're Real" maskara micelarnom vodom ne skida. Opredelila sam se za Afroditin. Bila sam više nego zadovoljna jer je u jednom potezu skidao, do tada "nemoguću" maskaru. Pri tome, mi nije ni najmanje iritirao oči, koje znaju da budu osetljive. Zbog više nego značajne razlike u ceni, trenutno testiram Balein, pa ću vam ga uporediti sa ovim u nekom naprednom "Empties" postu. Sastav se nalazi na slici ispod.


Tu je još jedan Afrodita proizvod i to odstranjivač laka za nokte bez acetona. Iako nema neki posebno prijatan miris, nije previše "štipao" za nos što svakako smatram plusom. Otvor nije veliki pa se lako dozira što mi je izuzetno bitno. Lak uklanja sasvim dobro, tako da je ispunio sve stavke koje smatram važnim. Trenutno koristim njihov sa kamilicom, kom sam našla mane, tako da ovaj preporučujem odmah nakon plavog od Dahlie. Sastav se nalazi ispod.


Već spominjana maskara od Benefita je takođe potrošena, na moju veliku žalost. Iako prvi utisak nije bio najsjajniji, vremenom sam uvidela njene prednosti i jako je zavolela. Detaljnije sam o njoj pisala u ovom postu. Ukoliko tražite maskaru za produženje trepavica, ona je ta! Meni, koja sam uvek više volela maskare za volumen, uspela je da promeni mišljenje. Ukoliko je koristite u kombinaciji sa nekom za volumen (prvi sloj Benefit, pa neka druga) greške nema i dobićete jaaako dramatičan izgled trepavica!


Yves Rocher šumeću kapsulu za kupanje sam slučano kupila jer je bila snižena 50%. Opredelila sam se naravno za vanilu (imam i kokos, ali je još nenačeta). Miris koji ovo malo čudo daje je neverovatan. Ne samo da je mirisala voda i kupatilo, već cela kuća! Ima blago žućkastu boju, pa i voda bude takva. Ne očekujem ništa od ovakvih proizvoda sem divnog mirisa, a ta stavka je definitivno čekirana! Sastav je na slici ispod.


Tu su i dve intimne kupke: Sebamed i Eucerin. Eucerin koristim ni sama ne znam koliko već dugo, pa nisam ni ubacivala u "Empties" postove kako ne bih bila dosadna. Ali, ne škodi da vas podsetim na jedan fenomenalan proizvod. Za cenu od oko 350- 400 dinara kada je promocija sa sniženjem u apoteci Srbotrade verujem da ništa bolje nećete naći. U pitanju je veoma blaga i nežna kupka koja bi verujem svima odgovarala. Tu je i rival od Sebameda kome je cena nešto veća, a militraža manja. Iako mi je mišljenje o obe isto, baš zbog isplativosti prednost dajem Eucerinu. Na aktuelnim promocija nema sniženja, ali za iznos preko 1000 dinara birate poklon, a među ponuđenima je i ova kupka. Sastav Sebamed kupke možete videti ovde, a sastav Eucerinove ispod.


Da li ste vi probale neki od ovih proizvoda i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Ne,ali si me zainteresovala za intimne kupke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eucerinovu obozavam i svima preporucujem. To je jedini kozmeticki proizvod koji ne planiram da menjam i gde me ne zanima ponuda drugih proizvodjaca... Sebamed me je kopkala, probala sam, ali ostajem verna Eucerinu do daljnjeg ;)

      Delete