Pages

Thursday, October 18, 2018

Alverde nail care



Zbog nedostatka vremena tokom proleća, odlučila sam da nakon nekoliko godina, ponovo stavim gel lak na nokte. Moji nokti su inače poprilično tanki i slabog kvaliteta, a gel lak ih je, naravno, još više uništio. Nakon par meseci, primetila sam da su i sa njim jako tanki i odlučila da prestanem. Ranije sam, priznajem, znajući za njegov jaaaako loš sastav koristila Eveline 8u1 tretman, koji mi je zaista pomagao. No, ovog puta zbog trudnoće ne smem da ga koristim, pa sam birala prirodnu alternativu. Danas ću vam predstaviti tri Alverde proizvoda za negu i jačanje noktiju i zanoktica i preneti vam svoje utiske...




Serum ze nokte je za mene novitet i kupljen je kao glavni proizvod koji će mi pomoći da oporavim svoje nokte, koji su tanki kao papir. Deklaracija mu je pogrešno zalepljena i piše da je u pitanju ulje, pa sam način korišćenja potražila na zvaničnom Alverde sajtu. Kao i većina sličnih tretmana, predviđeno je da se nanosi samostalno, jednom dnevno, tokom 15 dana, kako bi se rezultati uočili. Iskreno, ne podnosim da gledam svoje ruke bez laka na noktima, ali morala sam da izdržim jer su bili u teškom stanju. Tokom prve nedelje, oni su se i dalje lomili i pucali uzduž, što je strašno. Pomislila sam da je ipak potrebna jača "hemija" da mi pomogne. No, nakon 7-8 dana, primetila sam da je pucanje i listanje prestalo i da je krenulo na bolje. Nakon dve nedelje, definitivno mogu da potvrdim da je serum pomogao. Juče mi je nažalost, ponovo pukao jedan nokat (ćošak) ali sama sam kriva, jer sam zakačila jako rukom. Nisu jaki ne znam koliko, ali je napredak je definitivno tu! Planiram da izdržim još jedan krug od 15 dana, samo da prođe svadba na koju idem za vikend.

Kremicu sam kupila sasvim slučajno zbog niske cene, a delovalo mi je zanimljivo da imam proizvod tog tipa, iako najčešće zanoktice negujem kremom koju mažem na ostatak ruku. Miriše na kajsiju, a takve je i boje. Dosta je blaga, rekla bih nemasna, mada ostaje film na koži neko vreme. Ne mislim da je ovo proizvod koji vam je neophodan. Tačnije, mislim da će bilo koja kvalitenija krema za ruke poput Dr. Hauschke ili Welede uraditi puno bolji posao.

Treći proizvod takođe nazivaju serumom i to 2 u 1, jer je i za nokte i za zanoktice, ali se razlikuje od prvog po tome što u sebi ima perlice jojobe. Ovo je ponovljena kupovina i mislim da je jedan od najboljih proizvoda za nokte koje ikada probala. On instant oporavi zanoktice, čak i ako su u najgorem mogućem stanju, verujete mi na reč. Često ga koristim ako imam problem sa ponekim noktom, a lakiram upadljiv lak, pa mi je potrebno da nokti izgledaju pristojno. Nanosila sam ga i samo na zanoktice, kada imam nalakirane nokte, a i na celu površinu nokta pred lakiranje. Jako se brzo osuši i upije se, mada ja pred lakiranje za svaki slučaj operem ruke, kako mi lak ne bi skliznuo. Ovo je zaista moja topla preporuka ako imate problema sa zanokticama!

Kako vi negujete nokte i zanoktice?
Pozdrav :)

4 comments:

  1. Sve je savrseno, ovaj treci proizvod me posebno privukao zbog zanoktica kojih je sve vise na mojim prstima, mada mi nije jasno zbog cega.

    ReplyDelete
  2. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ReplyDelete