Pages

Tuesday, August 14, 2018

Maybelline brow mascara



Nikako da se nateram da vam napišem ovaj post, jer ni sama nisam sigurna da je proizvod o kom vam danas pišem za preporuku ili ne. To ponajviše zavisi od vaših prirodnih obrva i efekta koji želite da postignete. Moje obrve su 100% prirodne, toliko da nikada iz njih nisam počupala dlaku. Srećom, trenutno je taj izgled popularan, mada me to nije sprečavalo ni ranije da budu baš takve, jer se meni to sviđa. Ne volim kada vidim iste obrve na pola grada, ali razumem da nije priroda sve isto obdarila i da prosto postoje devojke koje moraju da ih tetoviraju, precizno crtaju itd. Ja svoje volim takve kakve su, pa za njihovo popunjavanje najčešće biram proizvode koji ne narušavaju prirodan izgled. Ovo mi nije najdraži proizvod ikad, ali potrošiću ga do kraja jer mislim da je sasvim solidan...




Dakle, ovo nije klasična maskara, već silikonski češljić sa kraćim i dužim "iglicama". Volela bih da je aplikator manji, jer mi se dešavalo da ostavi veliku količinu gela na početku obrve, što ne izgleda lepo. No, vremenom sam se navikla da ga prvo moram dobro očistiti od viška pa tek onda dodirnuti obrvu. Ne daje efekat precizno popunjenih obrva baš zbog svoje veličine, tj. proširenja na sredini. Boja mi sasvim odgovara jer sam prirodno svetla, mada bih volela da malo više vuče na sivu. Ne koristim ga u specijalnim prilikama kada imam "full make up", ali za svakodnevna, brzinska šminkanja je sasvim u redu. Ipak, mislim da u drogerijama nije najbolji, jer mi se Essence maskara dosta bolje pokazala zbog praktičnije i manje četkice, ali mislim da je Maybelline bolji od L'oreala. Moj najdraži proizvod za obrve ikada ne samo da se ne može kupiti u drogeriji, jer je skuplji, već ga nema u Srbiji, pa moram da čekam free worldwide shipping kako bih ga poručila sa zvaničnog Tarte sajta. Nedavno sam imala prilike da obnovim zalihe, ali ovaj ću nastaviti da trošim u situacijama kada mi nije previše bitna šminka koju nosim. Ali, naglašavam da je Tarte maskara nešto najbolje što sam ikada probala za brzinsko popunjavanje obrva, dok mi je za preciznije "crtanje" odlična Sephora olovka na odvrtanje.

Koji proizvod za obrve vi trenutno koristite, a koji vam je najdraži ikada?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment