Pages

Wednesday, June 26, 2019

MOИ beauty concentrate



Ne znam za vas, ali mene svake ampule za lice privlače. Posebno, one u drogerijskom rangu. Iako je teško da će napraviti neki poseban rezultat, volim s vremena na vreme da imam taj "spa" momenat kod kuće. Ove ampule sam primetila još davno, pre svega zbog ambalaže, koja je kao da sam je sama kreirala. Nedavno su bile na popustu, za oko 450 dinara, pa sam odlučila da im dam šansu. Mogu se kupiti isključivo u DM drogerijama. 
Koliko su mi se dopale, saznajte ispod...




U pitanju su ampule sa energetskim kompleksom hijaluronske kiseline, ekstrakta papaje i kofeina. Nanose se jednom dnevno na lice, vrat i dekolte nežnom masažom. U pakovanju imate 7 ampula, koje vam traju nedelju dana, kao i plastični "poklopac" uz pomoć kog bezbedno otvorite staklenu ampulu bez bojazni da ćete se iseći. Sadržaj ampula je srednje gustine, konzistencije između gela i vodice i u sebi ima sitne zlatne čestice. Količina je više nego dovoljna za sve predele koje su naveli. Te "šljokice" se ne vide na koži, kada se ampula umasira. Potrebno je nekoliko minuta da bi se potpuno upila, a i tada ostaje blago lepljiv trag. Iako je nisam probala tako, mislim da bi mogla da posluži i kao dobar prajmer, jer bi se puder lepo "zakačio" na takvu podlogu. Ja sam ih koristila i samostalno i ispod dnevne kreme, a i ispod kreme za sunčanje i zadovoljna sam. Zaista se ponašaju kao većina seruma i ne oseća se dodatni sloj na licu. Nisam primetila neku posebnu razliku u kvalitetu kože, ali ne mogu da kažem da mi nisu prijale. Mislim da onima sa suvom kožom neće biti dovoljne samo ampule, jer se i meni sa kombinovanom dešavalo da lice zateže i da koža traži dodatnu hidrataciju u vidu kreme. Sve u svemu, ja sam zadovoljna i ne kajem se što sam ih probala, jer volim da testiram novitete, a posebno one čije korišćenje predstavlja pravi mali ritual!


Koristite li ampule za lice i koje su vam se najviše dopale?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment