Pages

Sunday, August 4, 2019

Dr. Hauschka sage mint deodorant



Veliki sam ljubitelj zdravih dezodoranasa, a posebno prirodnih. Isprobala sam većinu koja nam je dopstupna na tržištu, a nedavno je u moje ruke dospeo i ovaj. Dolazi u staklenoj bočici od 50 ml i u pitanju je roll-on, što ja najviše i volim. Cena mu se kreće od 1250 dinara u Srbotrade apoteci, do 1650 dinara u Liliju, ali ja sam ga preko Budi lepa outlet-a kupila doooosta povoljnije. Pošto je pred istek roka, ostavila sam po strani druge koje sam koristila i odmah prešla na njega. Da li mi odgovara, saznjate u nastavku...




Dakle, u pitanju je dezodorans u formi nežnog losiona osvežavajućeg mirisa, koji ne zatvara pore. Miriše na žalfiju i nanu i miris je gotovo identičan Weledinom dezodoransu od žalfije (koji je u formi prskalice). Ima alkohol u sastavu, i to na drugom mestu, ali me ni najmanje ne pecka ako ga nanesem odmah nakon brijanja, što je u mom slučaju ne tako redak problem. Miris je izuzetno biljni i osvežavajuć, ne guši me ni malo i jako mi prija po ovim vrućinama. Naravno, kao i svaki prirodni dezodorans ne sadrži aluminijum. Ono što nas ipak sve najviše zanima u vezi bilo kog dezodoransa jeste deluje li na neprijatne mirise? Za ovaj ću reći- apsolutno DA. Iako je bilo paklenih dana u julu, nijedan put nisam primetila da su se neprijatni mirisi pojavili. Znojila sam se u granicama normale, a on to i ne treba da spreči. Prošao je test u sred leta sa najvišom ocenom, tako da vam ga mogu toplo preporučiti ako tragate za dobrom prirodnom zaštitom!

Koristite li klasične ili prirodne dezodoranse?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment