Pages

Saturday, August 30, 2014

Beach products


Ne volim da pretrpam svoju torbu za plažu pa je ona prethodnih godina sadržala i manji broj proizvoda. Međutim, kako imam problema sa licem, a pre svega nosem koji jako brzo izgori (već prvi dan) morala sam da se 'naoružam' posebnim preparatima za taj deo tela. Šta ja nosim na plažu možete videti na slici iznad, samo ću dodati da fali proizvod koji je istrošen, pa nemam ambalažu, ali tu je slika sa zvanične stranice www.topten.rs. U pitanju je mleko za sunčanje Carroten spf 46.



Carroten mleko za sunčanje sa zaštitinim faktorom spf 46 sam kupila jos prošle godine za letovanje. Korišćen je samostalno, za dve osobe, u periodu od 10 dana i potrošeno je bilo 2/3 bočice. Tako da sam odlučila da ove godine ne kupujem još jedan visoki zaštitni faktor već da taj koristim prvih dana letovanja, a onda pređem na niži spf. Preneću pre svega prošlogodišnje iskustvo jer je tad više korišćen. Ne preterujem kada kažem da je u Grčkoj krajem jula 2013. godine svaki dan bilo oko 45 stepeni. Ne sećam se da je sunce ikada bilo toliko jako, ali bez obzira na to ja nisam izgorela iako sam svetlije puti. Tako da ga preporučujem svima, pošto opravdava svoj spf 46. Lako se nanosi jer ima pumpicu i bez obzira na to što je u pitanju mleko, jako je blago, ne ulepite se dok ga nanosite i koža ga brzo upije. Sve pohvale!


Proizvod koji sam dokupila za ovogodišnje letovanje je bezbojni sprej za sunčanje spf 20. Brend nisam menjala, dakle Carroten. Kupila sam ga kada je bio snižen 50% prilikom otvaranja jednog Lilly-ja tako da je bio i više nego povoljan (mada su cene njihovih proizvoda po mom mišljenju inače povoljne u odnosu na kvalitet koji pružaju). Ovaj sprej je korišćen od četvrtog dana, kada već postoji neka osnovna boja. Njegova glavna prednost je to sto je bezbojan, pa se lakše nanosi. Samo nemojte da zaboravite da razmažete kada naneste jer ćete u suprotnom pocrneti u flekama (nije se meni desilo :)). I njega je koristilo dvoje ljudi i nije ceo potrošen, tako da će moći da se iskoristi ako nas vreme posluži pa odem na bazen. 

Međutim, problem koji se meni javlja iz godine u godinu, a koji nisam htela da priznam, je taj da je moja koža sklona alergijama i da moram da nabavljam kozmetiku koja je specijalizovana za to. Tako da ću od sledeće godine morati pored sredstava za suncanje za običnu, neproblematičnu kožu (a to će opet biti Carroten) da kupujem i kozmetiku za kožu sklonu alergijama za predeo tela koji mi je problematičan. Pošto sam isprobala La Roche-Posay kremu za lice i odlična je (prvi put mi nos nije izgoreo) to će biti marka koju ću koristiti sledeće godine s obzirom da imaju program za kožu sklonu alergijama.


Na slici iznad nalaze se proizvodi sa posebno osetljiva područja lica. O La Roche-Posay kremi sam već pisala i nahvalila je, tako da nema potrebe govoriti više o njoj. Inače bila je sastavni deo poklon paketa iz prethodnog posta. Tako da prelazim na drugi proizvod, a to je Sun Dance aktiv-stick spf 30. Nisam nikada do sad koristila njihove proizvode za sunčanje, ali pošto sam inače jako zadovoljna DM-ovim asortimanom, odlučila sam da kupim. Njega sam koristila na ostatku lica, obrazima, čelu i usnama. Takođe, sve pohvale i za ovaj proizvod. Jedina mana mu je sto se topi na suncu, ali u tom slucaju se nanese prvo na ruku pa na lice. Zaštita je odlična! 


Zatim, tu je sprej za zaštitu kose od UV zraka iz Avon-a. Iskreno, nisam ga baš najredovnije prskala, a nisam ni primetila da nesto posebno "radi" mojoj kosi. Ali, nisam ni primetila da mi je kosa posebno oštećena iako je bila izložena suncu po ceo dan tokom 10 dana, tako da nije ni promašaj. Kupljen je isto na nekoj akciji za 200 dinara, tako da se isplati imati za svaki slučaj.


I za kraj, nešto što su svi obožavali! Balea voda za hladjenje tela. Jedina mana je sto nema veće pakovanje pošto kada su otkrilii šta imam, svi iz društva su je koristili. A meni je bilo žao što nisam kupila još jedno pakovanje. Cena mu je 200 dinara. Odlična stvar za leto, ne samo na plaži, već i u gradu. Za sve one koji ne veruju da termalna voda nesto radi tu je ova znatno jeftinija alternativa (pošto ja ne spadam u tu grupu biće poseban post o termalnoj vodi). Kada je jako toplo, a nemate lepezu ili imate a nije vam dovoljna, prsnete ovu vodu i tu je momentalno osveženje. Nas je npr. spasla na celodnevnom krstarenju pošto smo bili na vrhu broda izloženi suncu od ujutru do uveče i svi smo se otimali oko Balea vode. Sledeće godine će u mojoj torbi biti više od jedne boce, sigurno.

Toliko za sad, ako imate neke predloge za druge dobre proizvode ili pitanja u vezi ovih, pišite, tu sam. Pozdrav :)

2 comments:

  1. I ja sam koristila taj Avon sprej par godina unazad, i bila sam zadovoljna.
    Balea voda za hladjenje je divotica, ja je zaboravila u kuci na moru pa sad tugujem :D
    Odlicna kombinacija proizvoda :) Prredlazem da isprobas balea proizvode za suncanje, ja sam ih otkrila ovog leta :)
    Poz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, voda je pravo otkrice :)
      A sun dance stik me je zaista odusevio, tako da mozda bude jos nesto njihovo u torbi sledece godine :))

      Delete