Pages

Sunday, November 16, 2014

Insight



Kao što sam rekla u jednom od prethodnih postova, promenila sam proizvode koje koristim za negu kose. Nakon višegodišnjeg korišćenja Avon 2u1 šampona i Serical al Latte pakovanja za kosu, primetila da sam da je počela da se masti svaki drugi dan. Kako nikad nisam imala problema sa mašćenjem kose, shvatila da sam da je verovatno došlo do prezasićenja i rešila da promenim rutinu. Izbor je pao da Insight proizvode: SLS FREE, SLES FREE, MINERAL OIL FREE, ORGANIC EXTRACTS, PARABENS FREE, COLORANTS FREE, SILICONES FREE, ALLERGEN FREE FRAGRANCE.


Dugo sam razmišljala koji šampon da uzmem i čitajući komentare po forumima i blogovima odlučila sam se za Anti- frizz hidratantni šampon. Najbitnije je bilo da kosu vratim u pređašnje stanje kada se nije mastila. Ovaj šampon je namenjen pre svega jednostavnom raščesljavanju nakon pranja. 
Mene je on oduševio. Sada opet perem kosu svaki treći ili četvrti dan. Takođe, primetila sam da mi je kosa više prava tj. da peglanje svodim na par provlačenja krajeva kroz presu, a efekat je isti kao kada sam celu kosu detaljno peglala po slojevima. Pakovanje je jako praktično zbog pumpice. Ovaj šampon pri prvom šamponiranju dosta manje peni nego klasični šamponi, ali pri drugom pena je već dosta prisutnija. Ja sam kupila manje pakovanje od 500 ml, da bih isprobala, ali sledeći put uzimam veliko od 1000 ml jer se više isplati. Cena manjeg pakovanja je 400 dinara.


Masku za kosu sam takođe dugo birala. Prvo mi nije padalo na pamet da uzmem različitu vrstu od šampona, kao da moraju u setu da se kupe. A onda sam čitala o svim maskama i odlučila da uzmem ovu za oštećenu kosu. Moja kosa nije ništa preterano oštećena, ali kao i svakoj plavuši, krajevi su mi suvlji i ponekad ispucali, iako se trudim da se redovno šišam. Ova maska treba da popravi strukturu kose i da je rekonstruiše. 
Proizvođač preporučuje da se drži na kosi 10 minuta, što ja najčešće radim, a kada imam vremena ostavim malo duže, mada to uglavnom bude to. Čitala sam da čuda pravi ako se ostavi par sati ili preko noći, ali ja jednostavno nisam bila u mogućnosti da je tako testiram. Krajevi zaista budu zaglađeni i mislim da i ona utiče na bolje i lakše ispravljanje kose. Može se kupiti u ovom manjem pakovanju od 250 ml i većem od 500 ml. Za probu sam uzela malo, kao i šampon, ali sledeći put bez premišljanja uzimam veliko. Malo pakovanje košta 330 dinara.

Miris oba proizvoda je tipičan za proizvode za kosu za profesionalnu upotrebu, koji se koriste po frizerskim salonima. Tako da, ne očekujte neke prelepe mirise. Daleko su od neprijatnih, ali postoji mogućnost da će vam zasmetati, pogotovo ako ste navikle na lepe slatke ili voćne mirise.

Da li ste probale Insight proizvode i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)


8 comments:

  1. Ja sam mislila da je to balzam u tubi. Šteta sto nema 250ml njihovih šampona, nego pola litre i litra, pa kome ne odgovara, bukvalno bačen novac. Meni je Damage pakovanje bilo sasvim dobro pakovanje izuzev nekog sloja koji je ostavljao, ali ću svakako ponoviti kupovinu tog pakovanja i da kupim još i antifriz pakovanje. Šamponi za suvu kosu i često pranje kose su mi napravili toliki svrab, da sam rane napravila. Bili su prejaki za moje teme, ali ne znam zbog čega.. Pa se sad nećkam oko Damage, Antifriz šampona. Plašim se da mi i oni ne naprave isti problem. Dry mi nije nešto legao najbolje i ima miris koji meni izaziva mučninu, dok damage ima nešto bolji efekat na moju kosu i miriše na nešto čisto, kao na Dove, ali stare proizvode.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam prvo mislila da je balzam, ali nije, maska u manjem pakovanju je u tubi a u vecem pakovanju je u kutiji. Meni za sad ovo odgovara i nadam se da ce ostati tako :)

      Delete
  2. I ja koristim njihove proizvode, trenutno balzam za farbanu kosu, koji mi je preporučio prodavac. :) Fin je, premda se borim sa polukovrdžavom čupavom kosom (nezaglađenom). Htela sam da kupim taj anti-frizz šampon, ali sad nisam sigurna, ne bih da mi ispravi kosu... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mora da znaci da bi tvoju kosu ispravio. On pre sveg zagladi dlaku i sprecava pojavu antenica :) Bolje potrazi po forumima i blogovima da li ga je neko sa kovrdzavom kosom koristio ;)

      Delete
  3. Mislila sam da su ovi proizvodi dosta skuplji, ako mi se ukaze prilika, svakako cu probati bar masku, ako ne i sampon. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma su povoljni s obzirom na kolicinu! Ja sam imala predrasude bas jer je cena niska ali se ispostavilo da mi bas odgovaraju :)

      Delete
  4. Replies
    1. Alexandar cosmetics. Ukucaj u google pa ce ti izaci sajt :)

      Delete