Pages

Tuesday, March 3, 2015

Amika straight-up smoothing balm



Danas vam pišem o još jednom proizvodu koji sam nedavno počela da koristim u nezi kose. U pitanju je Amika balzam za ispravljanje kose, koji pored te uloge pruža i zaštitu od vlage i toplote aparata, a ujedno čini kosu glatkom i lakom za oblikovanje. Kao i ostale Amika proizvode, možete ga kupiti u Alexandar Cosmetics radnjama ili preko sajta. Cena manjeg pakovanja od 59 ml je 530 dinara, a većeg od 177 ml je 1590 dinara. Ja sam kupila manje pakovanje radi testiranja i koliko vidim, veeeoma dugo će mi trajati. 




Ovaj balzam dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom koja omogućava veoma lako doziranje. Tu je naravno i šarena Amika nalepnica sa opisom proizvoda, međutim kako je sastav prelepljen deklaracijom uvoznika, nisam mogla da ga slikam pa ću vam otkucati: water, cyclotetrasiloxane, cetyl alcohol, cetearyl alcohol, peg-40 castor oil, stearalkonium chloride, polysorbate 60, hippophae rhamnoides seed oil, panthenol, prunus serotina bark extract, arnica montana flower extract, silk amino acids, fragnance, cinnamidopropyltrimonium chloride, methychloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, triethanolamine, citric acid.


Balzam se nanosi na mokru kosu pre sušenja/ feniranja. Veoma je prijatnog mirisa, koji bi se, po mom mišljenju svima svideo. Što se tiče strukture, ona je nešto između penaste i gelaste. Dovoljno je veoma malo proizvoda za celu kosu. Ono što sam ja već posle prvog korišćenja primetila, jeste da su nestale "antenice" na vrhu glave i da je kosa dosta zaglađenija nego inače nanon sušenja fenom. Kada sam uzela da je ispeglam, ne bih li dobila efekat potpuno prave kose, shvatila sam da je bilo dovoljno par provlačenja kroz presu i čitavih pet minuta da moja kosa bude potpuno ravna. Bez ovog proizvoda peglanje je uglavnom trajalo oko 20 minuta. Čak i nakon što je zakačim šnalom ili vežem u rep, onaj presek koji se uglavnom pojavi tj. linija nestane nakon par poteža četkom. Tako da, što se mene tiče ovo je više nego dobar proizvod, koji ću nastaviti da koristim i kupujem. Dodatni plus je što pored toga što znatno skraćuje vreme peglanja, on kosu još i štiti od toplote. Šta više poželeti?!

Kako vi ispravljate kosu i koje proizvode koristite kao zašitu od toplote uređaja?
Pozdrav :)

5 comments:

  1. Probala sam amika kremicu i bila mi je super verujem da bi mi se i ovo dopalo, sve te zezalice za kosu obožavam :). Već neko vreme koristim Baleino sredstvo za ispravljanje kose i super mi je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videh Balea sprej ali necu da nagomilavam proizvode dok ne potrosim nesto pre toga, a ovome ne vidim kraj skoro :)) Amika je generalno super!

      Delete
  2. Od Amika proizvoda probala sam samo ulje i ono mi savrseno mirise, tako da verujem da je miris ovog balzama isti. Razmisljala sam da uzmem i ovaj balzam, a posle ovakvih pohvala sam jos bliza kupovini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ulje kupila ali cekam da potrosim Baleino kom izgleda nema kraja :))

      Delete
  3. Moram iprobati sto pre ovaj divni balzam

    ReplyDelete