Pages

Saturday, March 7, 2015

Freeman sleeping mask & snail extract face cream



Kao što ste primetili, u poslednje vreme vam ređe pišem, ali popraviću se, obećavam. Svadba se približila na samo tri meseca, pa svakodnevno imam puno obaveza. Ali evo, danas je tu novi post o dva proizvoda koja sam dobila na testiranje od Kozmetike Teatar. U pitanju su Freeman noćna maska za lice i krema za lice sa ekstraktom puža brenda Victoria Beauty. Testirala sam oba nekoliko dana pa vam prenosim svoje utiske...





Prvi proizvod koji vam predstavljam je Freeman noćna maska za lice obogaćena medljikom i kamilicom, koja treba da podmlađuje kožu dok spavamo. Idealna je za normalnu i dehidriranu kožu lica. Sadrži kokosovo ulje koje hidrira i regeneriše grubu kožu i jojobino ulje koje koje dubinski neguje. Maska se nanosi poput noćne kreme, na prethodno očišćenu kožu. Ono što je mene oduševilo kod ove maske je pre svega miris, koji sam osetila odmah po otvaranju kesice (sada jedva čekam da otvorim i EOS balzam koji identično miriše). Sledeća stvar koju jako volim u vezi nje je što je koža veoma brzo upije, čak brze nego pojedine noćne kreme (koje su masnije). Na licu ostaje veoma gladak i svilenkast osećaj kada pređete prstima. Ujutru se umijete i koža zaista deluje veoma sveže i ja vidim razliku kada nanesem ovu masku i kada to ne uradim. Kako mi se veoma svidela, planiram da je kupim i u velikom pakovanju i redovno koristim dva puta nedeljno. Čitala sam po forumima da je dosta devojaka razočarano jer im je ova maska kao obična krema, ali ja zaista vidim razliku ujutru, tako da vam preporučujem da prvo probate manje pakovanje koje vam je dovoljno za 4-5 upotreba i sami donesete sud da li vam je ova maska baš neophodna. Cena kesice od 15 ml je 180 dinara, a cena tube od 150 ml je 490 dinara na sajtu Kozmetike Teatar.



A sada... nešto veoma neobično- dnevna i noćna krema sa ekstraktom puževe sluzi. Da, priznajem da zvuči veoma gadno, kao i da nisam dobila ovaj uzorak na testiranje, sigurno se nikad ne bih odvažila da sama kupim. Zato mi je posebno drago što sam imala priliku da je isprobam. Puževa sluz sadrži kolagen, alatonin, vitamine A, C i E, koenzime, antioksidanse, minerale, glikolne kiseline, prirodne antibiotike i imunomodulatore. Zanimljivo je to da puževi ne boluju od kožnih infekcija zato što sluz ima anti-inflamatorno dejstvo, a struktura kože puža je veoma slična strukturi ljudske kože. Ova krema takođe ublažava bore, usporava proces starenja i regeneriše kožu. Prva stvar koju opet zapažam je miris, koji je više nego prijatan, a veoma blag tako da mislim da bi se svima dopao. Malo me podseća na stare kreme koje su mama i baka davno koristile. Krema nije puno masna, što ja veoma volim (izuzev zimi kada koristim masnije kreme), potrebna je veoma mala količina za celo lice, jer se veoma lepo razmazuje i koža je brzo upija. Meni je veoma prijala, pa i u ovom slučaju razmišljam o kupovini "full size" proizvoda u budućnosti. Koža bude nahranjena tokom celog dana, a mogu reći da je i kao podloga za šminku uspešno prošla test. Da napomenem da sam je koristila isključivo kao dnevnu kremu, pošto uveče na kožu nanosim ulje. Cena standardnog pakovanja od 50 ml je 850 dinara na sajtu Kozmetike Teatar.

Da li (bi)ste probale neki od ovih proizvoda za negu lica?
Pozdrav :)

4 comments:

  1. Navikla sam se na svaki dan naidjem na tvoj novi post, cudno je kad te nema :) Nisam probala nijedan od ova dva proizvoda, krema od puzeve sluzi mi deluje grozno, mislim da ne bih mogla da je probam jer bih non stop zamisljala puza i sluz koju ostavlja :D Maska mi se dopada, posebno posto nisam imala dobra iskustva sa njihovim maskama, ali volela bih da je probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudicu se da budem redovnija, posto sam dobar deo obaveza privela kraju :) I meni je u pocetku bilo gadno da probam kremu ali sam odlucila da ostavim po strani sastav (tj. puza :)) i probam je. Zao mi je sto si imala negativno iskustvo sa Freeman maskama, meni su sve do jedne bile odlicne! Ova je prilicno blaga, pa verujem da vecini odgovara :)

      Delete
  2. Ja sam danas u DMu prvi put vidjela te kreme sa tim puževljevim čudima i čak imaju micelarnu vodu, hehe, bilo mi skroz šašavo.:D Ovu maskicu nisam probala, rekla bih po sastavu da je fina i blaga, mogla bi se počastiti, vidim da su na sajtu koji si ostavila taman na akciji :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam videla odavno na jednom blogu recenziju micelarne vode sa puzicem i bas sam se pitala kakva li je... Medjutim uopste nije gadna stvar u pitanju, mene je krema bas odusevila :)

      Delete