Pages

Saturday, February 28, 2015

China Glaze: sun of a peach



Danas je tu jedan kraći post o laku za nokte koji sam kupila u Alexandru pre skoro dva meseca. U moru drugih lakova nisam stigla pre da ga isprobam, ali evo došao je red i na njega. China Glaze lakovi dolaze u prilično izdašnim bočicama i svaki sadrži 14 ml proizvoda. Cena im je 445 dinara u radnjama, a malo su skuplji na štandu u Ušću.





U pitanju je lak veoma interesantnog naziva: sun of a peach. U pitanju je jedna pastelna neon nijansa, koliko god to nemalo smisla. Naime, ova prava nijansa kajsije (tj. breskve) je kreč, pa kao takva, zbog svoje intenzivne boje se može svrstati u neon lakove. Po tmurnijem vremenu, kao što je danas slučaj, ona u zatvorenom prostoru i ne dreči toliko, ali kada izađete napolje situacija se dosta menja. Pretpostavljam da je na suncu boja još intenzivnija, ali moraću da sačekam lepše dane da bih to potvrdila. 


Što se formule laka tiče, drugačija je od prethodnih koje sam probala (pool party i flip flop fantasy). Dok je kod njih završnica satenska (nešto između sjajne i mat) kod ovog laka ona dosta više vuče na sjajnu. Nije potpuno sjajna, ali zahvaljujući drugačijoj formuli od gorepomenutih lakova, ovaj se dosta lakše maže. Potrebna su tri sloja za potpuno ujednačenu boju, što meni ne smeta, jer se China Glaze lakovi zaista brzo suše. Ukoliko želite da on bude baš sjajan, možete preko naneti neki nadlak koji će ujedno i produžiti trajnost ovom laku. O samoj trajnosti, ne mogu vam ništa reći jer sam ga jutros nalakirala, ali dodaću svoj utisak u post za nekoliko dana, kada ga testiram.

*Bez nadlaka trajao mi je tri dana na noktima*

Koji je vaš omiljeni China Glaze lak?
Pozdrav :) 

6 comments:

  1. Boja je predivna, prava ljetna :D Nisam probala ni jedan China Glaze lak, ali imam nekoliko na WL :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su sigurno vise od godinu dana bili na WL i bas mi je drago sto sam ih konacno kupila :)

      Delete
  2. e bas je lijep, pravi ljetni :D ja imam samo jedan CG ruby pumps i bas ga puno volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, odlican je za leto. Pretpostavljam da jos bolje izgleda na preplanuloj kozi :)

      Delete
  3. ja obozavam ovu boju i china glaze neon lakove opcenito, samo me zivcira njihova formula ali kao sto i ti kazes, dobra stvar je sta se brzo lak susi pa se moze u kratko vrijeme namazati par slojeva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokle god se brzo suse, nece mi smetati da mazem koliko god slojeva treba zarad divnih boja :)

      Delete