Pages

Thursday, June 30, 2016

Bioderma Baby Micellar Water



Danas je na redu malo drugačiji post- pisaću o proizvodu za bebe. Razmišljala sam da li da uvedem ovu novinu na blog i odlučih ipak da želim s vremena na vreme da pišem o onim stvarčicama koje koristim za bebu, kako bih eventualno nekome ko se dvoumi ili nije upoznat sa nekim brendom, pružila malo informacija. Kao što sam na fejsbuku podelila sa vama, brend za koji sam se ja odlučila kada je nega novorođenčeta u pitanju je Weleda. Međutim u stalnoj postavci su se našla i dva Bioderma proizvoda, a danas vam pišem o prvom od njih- micelarnoj vodi za bebe. Ja sam je kupila u Srbotrade apoteci, gde je najpovoljnija i cena za pakovanje od 500 ml je oko 1300 dinara. 




Iskrena da budem, nisam imala preterana očekivanja od tzv. micelarne vode za bebe i decu. Jednostavno, želela sam sredstvo kojim joj mogu očistiti lice, a da nisu vlažne maramice, koje čak ni u pelenskoj regiji ne koristimo sem van kuće. Slučajno sam naletela na ovaj proizvod i odlučila sam da ga kupim, pošto sam smatrala da je isplativo, jer će bebi 500 ml potrajati večno. Već nakon prvih par korišćenja sam se potpuno oduševila. Kako je trenutno leto, svi se, pa i bebe znoje. Mojoj konkretno, iskoče sitne bubuljice po licu, a čim pređem tuferom sa micelarnom, one se povuku nakon 15ak minuta. Odlična je za čišćenje svih prevoja na telu, pa je koristim i za vrat, tako što natopim bebi štapić za uvo i zavučem ispod podbradka, koji nam je malo veći, hehe :)

Jedina zamerka koju imam je jači miris. Ja zapravo nisam očekivala da će imati bilo kakav miris (kad nema micelarna za odrasle, zašto bi imala bebi micelarna!?). To je ujedno jedino što bih menjala u ovom proizvodu, no mojoj bebi se miris sviđa i uživa kada nakon obroka čistimo lice njom, tako da sam zanemarila tu stavku u oceni. Kupile smo i Uriage vodicu, koju ćemo sledeću testirati, pa ću tom prilikom napraviti i poređenje ove dve micelarne za bebe.

Čime vi čistite lice i prevoje svojoj bebi?
Pozdrav :) 

3 comments:

  1. Eto, nisam ni znala da postoji nesto tako. Ja mojoj uvek vodom operem lice, a kupkamo se svako vece :)
    Mozda i probamo ovo, sad kad znamo da postoji tako nesto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo mi je otkrice. I krpice od viskoze koje se pokvase u vodu i dobije se vlazna maramica bez hemije ;)

      Delete
  2. Hm, eto i to. Super je sto si odlucila da pises o bebi proizvodima, dobro je cuti i drugo misljenje o odredjenom prizvodu, svakako je korisno i nama mamama i onim koje ce to biti :)

    ReplyDelete