Pages

Sunday, June 26, 2016

Empties #25



Evo, tu je i jedan duži post konačno. Znam da volite da čitate o potrošenim proizvodima, kao i o novim, a sada vam pišem mini recenzije onoga što se našlo u mojoj "kanti". Bilo je tu u međuvremenu još svega i svačega što je moralo biti bačeno, ali sam u poslednje dve nedelje odlučila da čuvam prazne bočice jer sam videla da će se nakupiti desetak za kratko vreme. Nekim proizvodima sa slike sam već dugo verna, dok sam druge isprobala po prvi put, ali jedno je sigurno- svakim sam bila više nego zadovoljna.




Dr. Colić masku za lice sam dobila uz julski Elle i naravno, odmah sam je isprobala. Koristila sam ranije maske ovog tipa ali drugih brendova, pa je na red došla i ova. Veeeeoma, ali veoma je natopljena i žao mi je što ne stave još jedan "papirić" da može dva puta da se koristi jer je ima dosta. Međutim, mislim da joj je cena ipak previsoka, jer sam Baleinom bila podjednako zadovoljna a prilično je jeftinija. No, ako imate priliku da je probate, učinite to, jer jako lepo hidrira lice.

Estar okoloočnu kremu nažalost nisam potrošila (čak ni pola) ali istekao joj je rok, pa je morala biti uklonjena iz postave. Ja sam kasno počela da je koristim jer sam imala načete druge, pa je u međuvremenu došao jun, do kada važi. Ovo je odlična krema, nenormalno velike militraže za okoloočnu kremu (50 ml) i trajaće vam godinu dana sigurno, tako da je jako isplativa. Preporučujem je onima sa suvim područjem oko očiju, kao i za borbu protiv prvih bora.

Bioderma Sensibio micelarnu vodu sam kupila za samo 200 dinara, kada je važila akcija u apoteci Srbotrade. Odlično mi je došlo ovo mini pakovanje za porodilište, tako da sam ga u bolnici i potrošila. Kao i do sad, reći ću da je odlična micelarna, ali je meni ipak najdraža La Roche- Posay koja radi identičan posao, a povoljnija je (trenutno je akcija 1+1 gratis u apotekama za LRP vodicu).

Bioderma Sensibio Light krema za lice je jedna od najboljih za normalnu i mešovitu kožu od svih koje sam do sada probala.Veoma je lagana, nemasna i brzo se upija- idealna za leto. Jedino što bih joj dodala je zaštitni faktor, ali ja sam je nanosila kada nisam izlazila napolje. Jedno vreme sam je koristila i kao noćnu i prezadovoljna sam u oba slučaja. Cena joj je više nego prihvatljiva (oko 1500 dinara) i dosta dugo traje jer je malo potrebno.


Crystal dezodoranse kupujem na iHerb-u gotovo svaki put. Ovaj je sa mirisom kamilice i zelenog čaja. U pitanju je, naravno, zdravi dezodorans, koji je toliko lagan da je kao vodica. Međutim, on fantastično štiti od neprijatnih mirisa (ne znojenja) i može se po potrebi dodavati tokom dana. Imam i jedan bez mirisa, kao i verziju sa narom, a planiram da probam još neke u budućnosti. Znam da ih ima u Mađarskoj, tako da obavezno probajte ako budete putovali. Ima ih i u drugom obliku- stiku i roll on- u, dok je moj u spreju.

Balea Fresh Smoothie gel za tuširanje i idealan za leto. Ima veoma osvežavajuć miris pa mi je veoma prijao. Kao i ostali njihovi gelovi, za tu cenu je više nego dobar. Uvek volim da isprobavam njihove tuširalice pa će kao i do sada, u budućnosti ponovo biti reči o njima u "Empties" postovima.

Let Them Eat Cake losion za telo sam obožavala! Miriše na vanilu i žvake, lepo neguje i brzo se upija- sve što tražim od losiona leti. O njemu i drugim proizvodima iz Lilly & Spice online prodavnice sam sam pisala zaseban post, pa neću dužiti već vam ostavljam link ka recenziji- klik.


Eucerin intimnu kupku koristim ni sama ne znam koliko dugo, ali je ne stavljam često u "Empties" postove, da ne bih bila dosadna. Ova je potrošena još pre porođaja, a sada sam nabavila drugu koja mi se podjednako sviđa. Ukoliko niste probale ovu kupku, ispravite grešku. Često se može dobiti i kao poklon proizvod prilikom kupovine veće od 1000 dinara. Veoma je blaga, nenametljivog mirisa i jako dugo traje. Cena joj je oko 500 dinara. Ja proizvode za intimnu negu retko menjam, a ovu godinama koristim i to je najbolji pokazatelj da je smatram odličnom!

Angel Therapy masku za kosu sam takođe hvalila u recenziji (klik), a već sam nabavila i novo pakovanje. Mislim da je jednostavno savršena! Miris je predivan, posao koji radi fantastičan i to su glavni razlozi zbog kojih sam odlučila da je ne menjam. Kupila sam i njihovu drugu masku sa uljem konoplje o kojoj vam uskoro pišem post. Ovo je svakako jedna od najboljih maski za kosu koje sam probala i sa razlogom ne postoji nijedna negativna recenzija o njoj.

Sensilis mast za mame koje doje sprečava ragade i ja sam prezadovljna jer nisam imala puno očekivanja za cenu od 200 dinara. Kupila sam je probe radi za porodilište i planirala da kupim neku skuplju kada dođem kući. Međutim, za tim nije bilo potrebe. Iako je u kozmetici često cena pojednim proizvodima sa razlogom visoka, u ovom slučaju kvalitet daleko nadmašuje cenu. Bezbedna je za bebu pa se ne mora ispirati. Pakovanje ima 25 ml i trajalo mi je mesec i po dana. Topla preporuka! 

Da li ste probale neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :) 

4 comments:

  1. Divan post draga, kao i svaki do sada :)

    ReplyDelete
  2. Verna Eucerinu,što se tiče intimne nege,za tvoju recenzije i hvale naručila Summer&Space losion za telo,body mist sa vanilin i čekam sutra m.v.La Roche-Posao na tvoj nagovor.

    ReplyDelete