Pages

Friday, June 24, 2016

Sephora Ultimate Brightening Serum



Danas vam pišem o proizvodu koji koristim već skoro tri meseca, usled dobro poznatih okolnosti ne 100% redovno, ali svakako utisci su tu, pa je vreme da ih podelim sa vama. Nažalost, kutija je bačena pre izvesnog vremena, pa nemam sliku sastava, ali koga zanima, može potražiti ovaj serum na policama u Sephori. Ja sam ga kupila zimus, na sezonskom sniženju za samo 850 dinara. Trenutno se pripremam za letnje sniženje, a do tada vam prenosim utiske...




Serum dolazi u dosta lepoj i neobičnoj ambalazi sa mini pumpicom na vrhu koja odlično dozira proizvod. Jedna pumpica je dovoljna za celo lice, dok ako ga nanosite i na vrat, biće vam potrebne dve pumpice. U pakovanju se nalazi 50 ml proizvoda. Dosta je svilenkaste teksture, prilično je lagan i nimalo gust. Koža ga upije u roku od pola minuta. Nakon njega bih nanosila kremu za lice, a koristila sam ga u kombinaciji sa Bioderma Sensibio Light kremom i taj duo mi se veoma dopadao. On bi trebalo da uklanja tj. ublažava tamne fleke na koži. Ja ih srećom nemam, ali nije loše koristiti s vremena na vreme neki proizvod preventivno. Znala sam da ima žena kojima su se u trudnoći pojavile fleke na licu, pa sam želela da se osiguram. Onima od vas sa masnom kožom leti dodatna krema ne bi ni bila potrebna za dane kada ste kod kuće, dok napolje ne preporučujem izlaske bez zaštitnog faktora (što veći spf, to bolje).

Ovo je bio prvi Sephorin proizvod za negu lica koji sam probala i jako sam zadovoljna. Trenutno testiram okoloočnu kremicu protiv bora, pa ću vam za oko mesec dana i o njoj pisati. Do tada, iščekujem letnje sniženje...

Da li ste probale nešto od preparative brenda Sephora?
Pozdrav :) 

2 comments:

  1. Trenutno je veliko snizenje i velika guzva u Sephori pa pozuri ukoliko zelis da pronadjes nesto zanimljivo <3

    ReplyDelete