Pages

Saturday, December 17, 2016

ColourPop: haul & first impressions



Koooonačno, ali konačno, mogu da vam predstavim svoje novitete od ColourPop-a. Kako sam već mesec i po dana na "no buy" režimu, ovo me je baš obradovalo. Prvi paket sam poručila još krajem oktobra, ali došlo je do greške, pa vam zato tek sad predstavljam ove stvarčice. Kasnije sam i od muža kao novogodišnji poklon dobila novi paket, a igrom slučaja tu je i treći. Što je najzanimljivije, možda bude i četvrtog, ali još nisam sigurna... 
No, da počnem ispočetka...



Sasvim slučajno sam odlučila da poručim par komada šminke, videvši da je dostava 9.99$, a ne preko 20$ kako sam ja mislila (možda je toliko bila ranije). Pošto se tom prilikom dobijao jedan proizvod gratis, smatrala sam da se isplati, posebno što ColourPop proizvodi nisu skupi, a veoma su kvalitetni. Paket je stigao (nakon 2 nedelje provedene na našoj carini) za manje od mesec dana, a poštaru sam platila PDV. Međutim, unutra nisu bili karmini koje sam poručila već drugi set. Žalila sam im se (uz to naravno priložila dokaz u vidu fotografije), a ponudili su mi kupon od 15$, u vrednosti tog seta karmina. Kako nisam želela da plaćam ponovo shipping 9.99$, tražila sam povraćaj novca da bih opet naručila i iskoristila kod za 5$ popusta koji dobijete kada se prijavite za novosti. (Sa njihovim kuponom od 15$ ne može da se koriste drugi kuponi, pa mi je ovo bila povoljnija opcija.) Pristali su da mi vrate novac, a ja sam odmah ponovo naručila željene karmine, a dostavu platila samo 5$. Novi paket je stigao pre par dana i ponovo su u njemu bili pogrešni karmini! Neverovatno. Postupak opet isti- mail sa priloženim dokazom. Još uvek smo u prepisci, ali čini mi se da hoce da mi besplatno pošalju karmine, što ću prihvatiti, dok u suprotnom tražim povraćaj novca bez namere da opet plaćam dostavu (koja bi sada iznosila 9.99$ jer sam kupon prethodni put iskoristila). Oko "crnog petka" je bila jednodnevna akcija besplatne dostave za ceo svet, pa je drugi paket tada poručen. A u nastavku ću vam predstaviti sva tri. Na slikama fale dva proizvoda: sjaj za usne koji sam već poklonila jednoj od vas i mat tečni karmin koji ću tek pokloniti (nakon Nove godine, kao poklon za Božić).

Prvi paket


Ovo je prvi paket, jedini koji mi je ocarinjen i koji je zbog toga najduže putovao (7 dana iz LA i 2 nedelje sa naše carine). Naručila sam set od 3 karmina pod nazivom "Out and about", a dobila sam "Can you knot". U njemu su se našli sjaj (koji sam poklonila na fejsbuk stranici) u nijansi "sookie", mat tečni karmin "notion" i karmin satenske završnice "hutch". Cena seta je 15$ dok su pojedinačni karmini 6$. Uz to, naručila sam rumenilo "between the sheets" od 8$, a tada se na pokon dobijao jedan od nekoliko hajlajtera, a ja sam izabrala "wisp" (i njemu je regularna cena 8$). 


Da se razumemo, boje su divne, prave jesenje/ zimske, samo sam ja želela set sa nude karminima. Srećom, ovaj koji sam dobila je i te kako upotrebiv, tako da nije totalna šteta. Mada, što bi rekli "poklonu se u zube ne gleda". Meni je drago što je došlo do zabune, jer sam imala prilike da obradujem i neku od vas, pošto nam ColourPop nije dostupan brend. Karmini stoje dok ih ne skinete same, a za to je potrebno dvofazno sredstvo i dosta truda. Ja sam svočeve sa ruke jedva skinula, a nije mi palo na pamet da ove ostavim za kraj, jer su nijanse najtamnije. Kada se nanosi ruž, nije potrebno ponovno umakanje aplikatora, jer je količina koja na njemu izađe apsolutno dovoljna. Oni se ne nanose u više slojeva, jer će početi da vam otpadaju u komadima, već samo u jednom, koji se potpuno dovoljan jer je pigmentacija fantastična. Rumenilo i hajlajter su jako neobični. Deluju kao klasični proizvodi u kamenu, a zapravo su polukremasti. Nisam imala odgovarajuću četkicu za rumenilo, pa sam se mučila da ga nanesem, ali čekam paket sa Real Techniques dopunom, pa će mi biti puno lakše. Rumenilo je izdržalo 12h na mojim obrazima. Hajlajtu nisam imala prilike da testiram trajnost, jer sam ga nosila samo u pozorište, ali mi se jako sviđa kako stoji na licu.

Drugi paket


Još pre nego što mi je stigao prethodni, poručila sam novi paket kao poklon od muža za Novu godinu. Presudila je besplatna dostava koja je važila tih 24h. Ovog puta sam ponovo uzela tečni mat karmin u nijansi "creeper", ali i običan karmin, u neobičnom pakovanju tj. lippie stix u boji "tootsi". Morala sam da isprobam i neku njihovu senku za oči, a lako sam odlučila da to bude "bae". Cena tečnog karmina je 6$, a karmin na odvrtanje i senka su po 5$. 


Konačno sam našla karmin koji je ubio želju za MAC-ovim "Ruby Woo". Iako sam čitala da je ovo zapravo dupe za "Russian Red", ja sam presrećna što sam konačno našla karmin u toj boji i to po dosta povoljnijoj ceni. Potpuno je mat, ima plavi podton, pa čini da vam zubi deluju belji. Sledeći na redu je mat karmin u stiku "tootsi", koji će, predviđam, biti najbrže potrošen karmin u mom životu. Apsolutno sam se zaljubila u njega, jer je savršen balans između bež i sive i odlično mi stoji (a to je jedino čega sam se pribojavala, da me ne umrtvi). Senka je stvarno posebna i znam da ću (ako budem nekad ponovo naručivala) sigurno kupiti još neku. Iako nisam ljubitelj mono senki, mislim da neke ovako posebne nijanse, treba imati. Poput rumenila i hajlajtera i ona se "topi" pod prstima i postaje skoro pa kremasta. Nju, nažalost, nisam stigla da probam na očima, ali planiram već u petak, pa ću vas na fejsbuku obavestiti kako se pokazala i čime sam je nanela.

Treći paket

  
Nakon što smo se dogovorili da mi vrate novac, ponovo sam naručila nesuđeni set nude karmina, a opet dobila pogrešan. Ovog puta stigao je "Up and away" set u kom su koliko toliko nijanse slične onima koje sam poručila. Vama ću pokloniti tečni mat karmin u nijansi "mama" (kog nema na slici, jer je odvojen da ga ne bih slučajno greškom otvorila), a sebi sam ostavila "love bug" mat završnice i satenski "calypso". Cena i ovog seta je 15$ na sajtu. Prilikom ove kupovine važila je akcija da se izabere jedan od novih ultra mat karmina na poklon. Odabrala sam nijansu "wednesday" koja na usnama izgleda mnooogo lepše nego u bočici (delovala mi je previše barbi roze, a nije).


"Calypso" je savršena nude nijansa za svaki dan, a to što je satenske završnice ga čini još ugodnijim za celodnevno nošenje na usnama. Oko "love bug" imam podeljeno mišljenje, jer mi je na dnevnom svetlu previše braon, što mi se ne sviđa, dok uveče deluje samo tamno, bez neke određene boje, pa bi mogao da prođe. Doduše, na mojim usnama je i po danu tamniji nego na svoču iznad. Videću, možda ga ipak prosledim nekome. Kao što rekoh, treći je pozitivno iznenađenje, pošto svočeva na internetu još uvek nema za tu novu kolekciju. Na usnama (na dnevnom svetlu) deluje kao savršena mešavina MAC- ovih "Candy yum yum" i "Relentlessly Red", koje imam i obožavam.

Sve u svemu, proizvodima sam više nego zadovoljna, ali online prodavnicom i ne baš zbog greške koja se dva puta dogodila. Jesam ja na kraju dobila 6 karmina gratis, ali ne i one koje sam u startu želela. Još uvek ne znam kako će se tačno rešiti poslednja greška (da li povraćajem novca ili besplatnim slanjem "Out and about" seta) pa ću dodati u ovaj post čim se konačno dogovorimo. U svakom slučaju, svaki od ovih proizvoda, pre svega karmini, definitivno vredi puno više od 6$, koliko koštaju. Na našem tržištu se za taj novac ne mogu naći ovoliko trajni i kvalitetni ruževi! 
Pratite fejsbuk stranicu nakon Nove godine, jer će početkom 2017. biti još jedno nagrađivanje u kom ćete ponovo imati prilike da osvojite ColourPop karmin.

UPDATE: Dogovorili smo se da mi još jednom vrate 15$.

Koji su najbolji tečni mat karmini koje ste vi probale?
Pozdrav :)

8 comments:

  1. Odličan izbor. Pamtim Calypso :D Ja sam prezadovoljna kvalitetom karmina i bojama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Calypso je diiivan! Podseca na Sleek Birthday Suit koji imam ali je dosta boljeg kvaliteta :)

      Delete
  2. Sve sam bliže tome da naručim karmine i senke. Baš je dobra pigmentacija a povoljni su.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam karmine jedva skinula i sa ruke i sa usana i to dvofaznim sredstvom... :) Cekaj neku lepu akciju pa naruci!

      Delete
  3. Bae je tako zanimljiva nijansa! I ja sam već dva aputa naručivala,a planiram uskoro i 3. Mat Lippie Stixovi su mi iznenađenje, nisam očekivala da će mi se toliko svidjeti. Zadnji put sam na instagramu uočila da je besplatan internacionalni shipping pa sam MORALA. :D

    ReplyDelete
  4. Jaooo prelepi su :) Taj karmin love bug mi se najvise svidja :) Moracu i ja uskoro da narucim :)

    ReplyDelete