Pages

Friday, December 16, 2016

Mustela Hydra Bebe



Danas vam pišem poslednji bebeći post u ovoj godini, pošto neću stići da kuckam još koji usled "obaveznih" postova koji me čekaju (poput favorita). Ovu kremicu imamo već duže vreme, tačnije od početka jeseni, pošto joj prvih par meseci nisam ništa mazala na lice sem kreme sa faktorom (kada smo baš morali napolje po jakom suncu, letos). Kupljena je u Srbotrade apoteci po ceni od 825 dinara za standardnih 40 ml. 




Beba polako raste, a godišnja doba se smenjuju, pa sam odlučila da je vreme da uvedemo kremu za lice u svakodnevnu rutinu. Iako sam prvobitno želela da kupim Weledu (pošto smo koristili celu liniju od nevena) odlučila sam se da isprobam drugi brend, Mustelu. Ne bih da preterujem sa prirodnom kozmetikom, pa da kasnije njena koža odbije da prihvati bilo šta drugo, iako mislim da je za prvih par meseci najbolje odabrati baš Weledu. Mi smo sa kremom za lice otpočeli druženje kada je Tara napunila 4 meseca. Nisam joj je nanosila svakodnevno, već po potrebi... Tek sada, kada je došla zima i jako hladno vreme, Mustela kremu nanosimo svaki dan i to pred izlazak iz kuće. Nakon kupanja pustim da joj koža diše, a i ona je tada uglavnom pospana i nije raspoložena za mackanje, pa čak i losion za telo nanosimo ujutru, nakon buđenja. 

Ova kremica je prilično gusta, a kako je površina bebinog lica mala, potrebna vam je trunčica. Meni pakovanje kreme od 40 ml traje oko 3 meseca, pa možete pretpostaviti koliko će tek njoj trajati. No, kako je rok upotrebe 6 meseci, toliko ćemo se i družiti. Ne sadrži parabene, ftalate, fenoskietanol. Ja zaista vidim da joj jako lepo hrani i hidrira kožu, a nikakve negativne reakcije nisam primetila. Takođe, nema tragova suvoj koži, bez obzira na hladnoću i vetar u Beogradu. Koža bude zaista meka i nežna, kako i treba kod jedne bebe. Miriše bebeći, tako da joj to jako prija, pa uživa kad god je koristimo.


Sastav možete videti na slici iznad.
Iako planiram da isprobamo i druge brendove kada ovu potrošimo, definitivno je preporučujem, jer je jako bitno šta nanosite na bebino lice, posebno u ovom, zimskom periodu godine. Mislim da bi odgovarala i bebama sa suvom kožom, jer mi se čini da je dovoljno jaka! 

Koju kremu za lice vaša beba trenutno koristi?
Pozdrav :)

P.S. U toku je bebi GIVEAWAY, prijavite se ako do sada niste!

4 comments:

  1. Mi koristimo Alverde kremicu sa si buterom i ekstratom kamilice. Ima 75 ml i mirise onako biljno. Zadovoljni smo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Planiram definitivno i njihove proizvode da isprobamo u buducnosti :)

      Delete
  2. Moja bebica je sad dva i po mjeseca te od kremica još ništa nismo koristili, osim za pelensko područje, a kad je kupam stavim malo baby ulja i to je to. Prije nekoliko dana sam primijetila da joj je koža na obraščićima malo hrapavija od ostale kože pa ćemo početi s mazanjem i to upravo sa ovom kremom te se nadam da će i nama odgovarati :D

    ReplyDelete