Pages

Thursday, December 8, 2016

Weleda Skinfood



Ovo je krema koju već godinama planiram da kupim i probam. Ali, nikad ranije mi nije bila ovoliko neophodna. Od kako je beba tu, imam manje vremena za sebe, što je i normalno, ali sam zaista napravila veliki problem sa rukama, ne nanoseći kremu redovno. Prvo što mi je palo na pamet da bi moglo biti spas u ovakvoj sutiaciji je bila upravo Weledina Skinfood krema. Kupila sam je u Srbotrade apoteci, gde pakovanje od 75 ml košta oko 950 dinara.





Ni sama ne znam koliko puta operem ruke na dan, ali recimo da uvek nakon što čačkam mobilni gledam da operem ruke, jer se baš na njima skuplja najviše bakterija i prljavštine, koju nikako ne bih da prenesem na bebu. Onda vam je jasno da malo- malo pa perem ruke. Naravno, nemoguće je naneti kremu svaki put, ali par puta dnevno, nije na odmet. Nedavno mi se desilo da sam istovremeno ostala bez Sofi sapuna, kao i krema koje sam koristila i koje mi uvek stoje na stolu (Mixa i L'occitane), pa sam, umesto da odmah načnem nove, nekoliko dana koristila običan tečni sapun (nebitna marka) ne nanoseći kremu čak ni pred spavanje (mraz napolju je još više pogoršao situaciju). Kako su mi ruke izgledale podelila sam sa vama na fejsbuk stranici (klik). Da skratim priču, napravile su mi se rane!

Shvatila sam da je idealan trenutak da probam Skinfood kremu koju sam već bila kupila, ali sa namerom da je koristim isključivo za stopala. Sreća pa sam je imala u kući! Mazala sam je dva puta u toku dana, u tanjem sloju, i jednom pred spavanje u debljem. Bukvalno je učinila čudo i oporavila mi kožu u potpunosti! I dalje se desi da mi koža ogrubi kada izađem napolje, a da nisam ništa namazala, ali mi se krv nijednom više nije pojavila. Što se tiče nege stopala, tu sam takođe prezadovoljna. Od porođaja (koji je bio sredinom maja) sam svega par puta koristila Scholl turpiju jer vremena za to imam samo pred spavanje, a ona je bučna, pa nije najpogodnija dok beba spava. Nikada ranije mi se nije desilo da toliko zapostavim stopala, ali šta da se radi. Nije bio neophodan nikakav piling, niti dugotrajno turpijanje da mi se stopala vrate u normalnu i ponovo budu nežna, jer je Skinfood krema sama odradila sav posao! Pročitala sam da se može koristiti i na krajevima kose i definitivno planiram i to da probam, jer ne sumnjam da radi odličan posao.


Sastav možete videti iznad.
Jedino što bih promenila je jak miris, i to samo zbog bebe. Ukoliko ste koristili Weleda proizvode znate da im je miris malo jači, biljni, i da je to jedino što bi nekome moglo da se ne svidi. Meni se ovaj miris jako sviđa, iako je jači. Nota koja je meni najdominantnija je citrus, mada zaista ne podseća ni na šta konkretno. Sve u svemu, mislim da je ovo krema koju vredi i treba imati u kući. Dosta je masna, pa se sporo troši, jer zrno graška čini čuda i dovoljno je za negu preko noći, kada se nanosi deblji sloj. Preko dana je dovoljna trunčica. Sve preporuke!

Koja je vaša omiljena univerzalna krema?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuk stranici je u toku GIVEAWAY u kom možete osvojiti ColourPop sjaj za usne!

2 comments: