Pages

Wednesday, May 24, 2017

Caudalie: Vine [Activ] serum



Nakon skoro dva meseca svakodnevnog korišćenja, red je došao da vam pišem o svojim utiscima o Caudalie serumu za lice iz nove linije. Predstavljanje same linije Vine [Activ] i promociju sam vam već spominjala na blogu (klik). Ovog puta će biti više reči o serumu, dok sa kremom počinjem "druženje" za koji dan. Dolazi u pakovanju od 30 ml, a preporučena cena je ista kao za prethodnu Polyphenol liniju i iznosi 4290 dinara. 




Šta kaže proizvođač?

Glavna razlika između ove i prethodne linije je što je u nove proizvode dodat ekstrakt smreke. Naravno, i dalje glavnu ulogu imaju polifenoli grožđa, kao i vitamini C i E. Jedna od prednosti ove linije je što sprečava starenje kože uzrokovano uticajima iz spoljašnje sredine i stresom, što je postalo normalna pojava u savremenom društvu. Sama linija nije namenjena za duboke bore, već za one u nastajanju, pa je kao takva idealna za žene u (poznim) dvadesetim i tridesetim godinama. 

Moji utisci o serumu...

Koristila sam ga isključivo ujutru, pošto za noć već imam načet drugi proizvod (serum i ulje, 2 u 1), no drago mi je što će mi duže potrajati ovako. Nanošen je u kombinaciji sa fluidom iz Polyphenol linije o kom sam vam pisala ovde. On je na samom kraju, pa jedva čekam da probam i kremu iz ove nove linije. Sam serum dolazi u pakovanju na pumpicu, što mi se više dopada nego pipeta. Pakovanje je veoma kvalitetno urađeno, a količina koja izađe savršena. Ako ga nanosite samo na lice dovoljna je jedna, a ako ga nanosite i na vrat dve pumpice. Miris gotovo da nema, mada je pomalo biljni. Gustina mu je kao i većini seruma, nije ni previše redak, a ni gust. Upije se momentalno, mada ja uvek sačekam par minuta pre nanošenja kreme. Dešavalo se da kremu zaboravim ili ne stignem da namažem (jer sam ujutru u gužvi zbog bebe) i mogu slobodno da kažem da mom licu apsolutno nije zafalilo hidratacije. Kada nanesem kremu, ona mnogo lepše "legne" na kožu nakon seruma. I to nije slučaj samo sa kremom, već i sa toniranim kremama i puderom. 


Sastav možete videti na slici iznad.

Iako sam podjednako zadovoljna ovim i Vinosource S.O.S. serumom (recenzija), mislim da ovaj više odgovara mojim godinama (28) iako ni na jedan nemam zamerke. Nakon oba mi koža izgleda fantastično, iskreno, najbolje do sada! S obzirom da sam počela da koristim proizvode koji imaju i anti- age efekat, reći ću da mi je ovaj za trunčicu draži. No, ako ste na početku dvadesetih, preporučujem S.O.S. serum.

Koji je najbolji serum koji ste vi probale?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku je u toku BABY GIVEAWAY, prijavite se ako još uvek niste.

No comments:

Post a Comment