Pages

Tuesday, May 23, 2017

Too Faced: lip injection



Nakon kraće pauze, vraćam se sa postom o proizvodu koji se koristi u specijalnim prilikama, a kako sam ih imala u poslednje vreme, lepo je testiran. U pitanju je jedan od najpopularnijih kozmetičkih proizvoda za povećanje usana. Meni on apsolutno nije padao na pamet do jednog trenutka kada sam samo otišla i kupila ga. Razlog što me nije privlačio ranije je taj što sjajeve ne nosim, ali sam došla na ideju da ga nosim samo kao pripremu usana, a potom, kada ispuni svoj zadatak i vizuelno uveća usne, nanesem karmin koji sam prvobitno želela. 
Moje utiske pročitajte ispod...




Dakle, moj "lip injection" je originalni, dok sada postoji i "extreme" verzija, kao i neki u boji. Brinula sam se koliko će ta jača verzija peckati, pa sam se ipak opredelila za ovaj. Ako inače nosite sjajeve, onda vam preporučujem neki u boji. Samo pakovanje je preslatko, što je najnormalnija stvar za bilo koji Too Faced proizvod, zar ne?! Aplikator je malo tvrđi nego što sam očekivala, ali za providan sjaj zaista nije posebno bitan. Kako ga ja koristim? Kada nanesem podlogu na lice, na usne stavim "lip injection", a potom, dok on deluje nanosim ostatak šminke. Tako mu dam zaista dovoljno vremena da uradi posao za koji je namenjem, a potom ga suvom maramicom uklonim (ne prevlačim je preko usana, već tapkanjem uklonim proizvod) i nanesem mat karmin. Da, on pecka, ali nije ništa neizdrživo. Usne postaju crvene (više nego inače) i punije jer podstiče cirkulaciju u njima. Samim tim, koji god karmin da nanesem kasnije, on deluje lepše, jer su mi usne vizuelno veće. Ovo nije proizvod za koji smatram da vam je neophodan, ali ako volite da testirate neobičnu šminku ili ako mislite da bi vas punije usne usrećile, onda ga probajte. Nije jeftin (cena je 2400 dinara), ali kako se ne koristi svakodnevno, vidim da će mi dugo trajati.

Koji je vaš trik za punije usne?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment