Pages

Wednesday, May 31, 2017

Perfumes: my collection



Nisam od onih žena koje ceo život kupuju jedan parfem. Jednostavno, mislim da ima previše lepih mirisa i žao bi mi bilo da ne isprobam što više od njih. S druge strane, dugo sam bila žena "od jednog parfema" u smislu da trošim jedan, pa tek kad ga potrošim kupujem sledeći. To je za mene jako čudno, jer sam inače sklona gomilanju kozmetike i šminke. No, sa parfemima je godinama (do skoro) to bio slučaj. Moj najdraži parfem svih vremena je Dolce & Gabbana "Light Blue", ali nisam nikada razmišljala o tome da kupujem samo njega i zaboravim ostale. Srećom, moja mama samo njega voli i reeetko kad kupi neki drugi, pa uvek pozajmim kad ga se zaželim. Moja trenutna kolecija ima čak sedam parfema, što je za mene rekord! Zato sam i rešila da vam ih predstavim u današnjem postu...



Verovatno ćete to shvatiti u nastavku, ali ja volim slatkaste parfeme, delom voćne, nikako teške. Mada, nekima su slatki parfemi teški sami po sebi... I da, delim ih na zimske i letnje, mada to za koji ću se opredeliti zavisi najviše od trenutnog raspoloženja. Umem da se "zalepim" za jedan i zaboravim ostale, ali to ne traje duže od par meseci. Takođe, veliki sam protivnik "fake" parfema, pa su svi kupljeni u zvaničnim parfimerijama, sem jednog koji je naručen iz inostranstva, jer ga kod nas nema.
Da dodam da nisam neko ko svakodnevno koristi parfeme, jer leti češće posegnem za mistovima za telo, a zimi jače hidriram kožu losionima i uljima, pa ne volim da mešam mirise na koži.

Escada "Marine Groove"


Ovaj parfem više ne možete kupiti pošto Escada izbacuje ove parfeme sezonski. Imala sam nekoliko jer su u sličnom fazonu (slatko- voćkasta nota) i omiljeni mi je bio Moon Sparkle. Nikad, ali nikad, ne kupujem parfeme u najvećem pakovanju (max 50 ml) jer mi brzo dosade i uvek naiđe neki kog sledećeg želim da probam, ali ovaj sam dobila od tate za 8. mart pre par godina pa je zato u pakovanju od 100 ml. Iz tog razloga ga još uvek ima! Na zvaničnom sajtu sam našla da miriše na marakuju, božur, jasmin i mošus. Sigurno i ove godine imaju zanimljiv miris u ponudi, koji je verovatno kao i prethodni idealan za leto.

Paco Rabanne "Black XS" LE


Ovo je na neki način ponovljena kupovina, jer sam imala originalnu verziju, dok je ovo limitirana kolekcija. Mirisne note su ruza, oud drvo, pačuli i vanila. Koliko god da je sličan prvoj verziji, dovoljno se razlikuje pa sam se zato i odlučila na kupovinu. Ovo je parfem koji koristim isključivo zimi, jer mu za razliku od nekih drugih fali osvežavajuća nota. Inače sam veliki fan PR parfema, a Ultravoilet sam obožavala u tinejdžerskim danima. Ovaj je kupljen na nekom veeelikom sniženju prilikom otvaranja jednog Lilija i čini mi se da sam pakovanje od 50 ml platila ispod 4000 dinara. Još jedan razlog da ne kupujete kod preprodavaca i neproverenih sajtova jer ima lepih sniženja i u drogerijama i parfimerijama često.

Aquolina "Pink Sugar"



I dalje mi deluje neverovatno da sam se odlučila da kupim parfem bez probe, tj. samo na osnovu recenzije. Na blogu Cosmoholic sam prvi put videla ovaj parfem i po Andjelijinom opisu znala sam da ga moram imati. Našla sam ga na eBay-ju, a kako je jeftiniji od ostalih rešila sam da rizikujem. Muž (tada dečko :)) mi ga je kupio kao deo novogodišnjeg poklona, pa sam zato još više želela da mi se svidi. Srećom, tako je i bilo i ja sam se zaljubila u njega. Ako volite slatko, ovaj parfem je stvoren za vas jer miriše na karamelu, vanilu i šećernu vunu. I njega više koristim zimi jer je presladak.

Weleda "Grenade"



Tu je još jedan parfem koji se ne može naći u Srbiji, a ja sam ga dobila u nagradnoj igri na blogu Budi lepa. U pitanju je prirodni parfem, koji je zaista drugačiji od svih koje sam do sada probala. Još uvek smo u "love&hate" odnosu, jer je miris neobičan i ne prija mi svaki put. Pomalo je gorak, a ja sam očekivala da će biti svežiji. U svakom slučaju, polako se navikavam na njega, a ne bi mi bio prvi put da se tek nakon nekog vremena zaljubim u parfem koji mi u početku nije "legao".

Hugo Boss "Ma Vie" intense



Ovo je definitivno favorit 2017. godine. Tog 30. decembra 2016. šetala sam se sa bebom i ušla u Jasmin da još jednom pomirišem Lancome "La vie est belle" jer sam razmišljala o kupovini. I sasvim slučajno pažnju mi privuče ova puder roze bočica. Pomirišem ga i oduševim se. Naprskam ga na kožu i nastavimo šetnju. Pošto smo išle da pokupimo muža sa posla, dok smo tamo stigle, ja sam potpuno "odlepila" na ovaj miris i on je odlučio da mi ga kupi za Novu godinu (iako smo poklone ranije razmenili :)). Još uvek, kad god ga pomirišem, ja se iznova zaljubim i ne sećam se da me je ushićenje oko nekog parfema ranije toliko dugo držalo. Stvarno ga obožavam i od kako ga imam najčešće njega koristim!

Zara "Vanilla & Cherry"



Jedva sam pronašla naziv parfema i mirisne note jer na bočici, kao što vidite, piše samo "Zara", a kutiju nisam sačuvala. Iskreno, iznenadila sam se zbog ovog "cherry", dok vanilu osećam. Kupljen je krajem prošlog leta na sniženju za oko 500 dinara bez probanja jer testera nije bilo. Uzela sam dva, mami dala da bira i meni je pripao ovaj koji mi se jako dopao. Tokom jeseni sam njega najčešće koristila. Miris nije trajan kao ostalima, ali za svoju cenu (redovnu, nesniženu) je odličan. Imam još jedan Zarin parfem na listi želja i stvarno mislim da su jako povoljni, a odlični.

Yves Rocher "Coconut"



Iako uvek jurim za svim što u sebi ima vanilu, kokos podjednako volim. Ovo je zapravo toaletna voda koju sam nedavno kupila (i tek će se naći u novitetima) ali nisam mogla a da je ne spomenem. Iako je veliko pakovanje daleko isplativije, kupila sam malo od 20 ml upravo iz razloga što trenutno imam puno parfema u kolekciji. Mnogo mi se dopada jer je ovo jedan od onih mirisa koji su podjednako letnji i zimski. Kokos je sladak, gurmanski miris pa ga volim zimi, a opet asocira i na plažu i koktele pa mi jako prija i leti. Ovo je takođe dosta povoljna, a veoma kvalitetna varijanta, ako niste u mogućnosti da izdvojite novac za neke skuplje parfeme.

Kako vam se dopada moja kolekcija?
Koji je vaš omiljeni parfem svih vremena?

Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment