Pages

Thursday, June 15, 2017

Eucerin pH5 shampoo



Šampon o kom vam danas pišem koristim već prilično dugo. Već sam pri kraju bočice, a zaista nije u redu da ostane bez recenzije. Ja sam ga dobila na poklon prilikom jedne kupovine i mislim da je odličan za izabrati u toku promocije, posebno ako poput mene imate osetljivo teme i morate da vodite računa o tome koji ćete šampon kupiti. 
Moje utiske pročitajte u nastavku...




"Eucerin DermoCapilare pH5 blagi šampon je specijalno kreiran da održava prirodan pH nivo vaše kože, a da ujedno i efikasno uklanja nečistoće sa vaše kože glave i kose sprečavajući isušenje i iritacije. Uklanja prljavštinu, polen i alergene i pruža vašoj kosi zdravi sjaj i osećaj mekoće".

Ja ovaj šampon nisam koristila pri svakom, već svakom drugom pranju, jer uporedo koristim i Hello Hair tretman za hidrataciju, o kom sam vam pisala ovde. Imala sam ranije velikoh problema sa iritacijama kože glave, jer su mi mnogi jači šamponi smetali. Potom je usledila epizoda sa opadanjem kose zbog dojenja, a sada sve dolazi polako na svoje. No, koža glave mi je i dalje osetljiva i moram da pazim šta koristim. Ovaj šampon je definitivno najblaži od svih koje sam do sada probala. Odlično peni i nekoliko puta sam u nedostatku vremena kosu šamponirala samo jednom, što je bilo sasvim dovoljno da on odradi svoj posao. Ni traga iritacijama nije bilo od kad sam počela sa njegovim korišćenjem. Miris nema, providan je i gušći, tako da se prilično sporo troši. Koliko omekša kosu ne znam, jer uvek koristim još proizvoda poput maske, ampule ili kreme. Mislim da je odličan izbor za svakodnevno korišćenje, posebno na letovanju, kada smo prinuđeni da kosu peremo svaki dan zbog peska i soli. 

Sastav: Aqua, Sorbitol, Sodium Myreth Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Pantenol, Polyquaternium- -10, Citric Acid, Anise Alcohol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Linalool, Benzyl Salicylate, Parfum


Moj konačni utisak je da je ovo fantastičan šampon za sve nas sa osetljivim temenom, koje je slono iritacijama. Mislim da mu ni redovna cena od oko 500 dinara u Srbotrade apoteci nije previsoka, ako uzmem u obzir kvalitet i to koliko dugo traje. Topla preporuka!

Imate li vi osetljivu kožu i šta vam pomaže?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment