Pages

Wednesday, June 14, 2017

Fails #5



Nakon relativno kratkog vremena, tu je još jedan post sa proizvodima koji mi iz nekog razloga nisu odgovarali. To, naravno ne znači da neće i vama, tako da im slobodno dajte šansu ako vam se učine odgovarajućim, jer smo svi drugačiji, kako sa zahtevima, tako i sa očekivanjima. Zbog čega se meni ova tri proizvida nisu dopala, pročitajte u nastavku...




Balea gel za umivanje pre svega nije trebalo da kupujem, jer nije namenjen mom tipu kože. Ali, nisam nikada do sada imala problema sa umivalicama za suvu kožu. Često ih biram, kako ne bi isušivale. No, ovaj gel je nemoguće isprati jer ostavlja masnjikav film na koži, a pri tom ne daje osećaj čiste kože ni malo. Isproban je par puta i uklonjen iz upotrebe. Pena iz iste linije mi, na primer, jako odgovara.


Real Tecniques četkice obožavam i ovo je jedina koja mi se ne dopada, a imam skoro sve. U pitanju je četkica za senčenje koja mi samo rasprši senku (posebno, ako je mat, jer su one praškastije) i ona završi svuda sem na kapku. Nije loša za blendanje, ali je druga iz ovog seta daleko bolja. Iz tog razloga, ona mi stoji sa strane i ne koristim je uopšte. Ako je neka od vas zadovoljna ovom četkicom, nek obavezno piše kako je koristi.


Od Avon akrilne turpije nisam imala prevelika očekivanja, ali je ipak završila u ovom postu. Glavni razlog tome je što je ona meni trajala bukvalno tri turpijanja, što je zaista malo, bez obzira na cenu. Tako da sam se vratila klasičnim Titania turpijama od kartona, koje su zaista najbolje. Preporučujem da ovu preskočite ako vam je zapala za oko listajući katalog.

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Meni je ta RT četkica okej. Prvo sam je koristila za nanošenje senke i jeste malo prašila ali sam za to okrivila samu senku, mada možda je stvarno problem do četkice... Najmanje je prašila kada sam senku utapkavala na kapak. Sada je koristim za nanošenje mineralnog korektora (u prahu) i za to je odlična. Sa tečnim korektorima se ne slaže... mada opet može poslužiti ako se nanosi oko usana, mnogo je preciznija od one deblje iz iste kolekcije. Možda probaj s njom da naneseš hajlajter ispod obrva, deluje mi da bi za do bila ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probacu bar za setovanje korektora, hvala na idejama ;)

      Delete