Pages

Friday, June 9, 2017

Farmasi Baby diaper cream



Kao što sam već jednom spomenula, bebi recenzije su se proredile jer smo već neko vreme verne određenim proizvodima i vrtimo ih u krug, ali to ne znači da ne isprobavamo novo kako se koža ne bi navikla na jedno isto. Dvoumila sam se oko naručivanja ove kreme, pre svega jer do tada od Farmasi kozmetike nisam ništa probala, pa sam bila skeptična. Već smo je potrošili, pa su utisci i te kako tu. Cena joj je bila oko 350 dinara za 75 ml. Kako se pokazala, pročitajte u nastavku...




Dolazi u pakovanju od 75 ml, što je po mom mišljenju sasvim dovoljno da se steknu utisci o ovom tipu proizvoda. U pitanju je kremica koja sadrži pantenol i pored toga što sprečava ojed zahvaljujući cinku, ona i neguje bebinu kožu ispod pelene. Nije gusta, što mi se lično dopada, posebno za leto, jer deluje lagano i kao da ne opterećuje kožu. Kako je ovo krema koju bebi nanosimo nekoliko puta na dan, mislim da je bitno da ne bude prejaka, posebno ako vaša beba, poput moje, ima osetljivu kožu. Već nakon par korišćenja delovalo mi je da će nam ova krema odgovarati. Bila sam u pravu! Apsolutno nijednom se koža guze nije ni zacrvenela, a kamoli da je bilo ojeda. Čini mi se da nema nikakav miris, što takođe podržavam.


Sastav možete videti na slici iznad.
Sve u svemu, ja sam ovom kremicom prezadovoljna i koliko mi se dopala najbolje govori činjenica da sam poručila još dve, kako bismo bili mirni ovog leta. Jeste mi Weledina krema od nevena omiljena, ali volim da je s vremena na vreme rotiramo nekom drugom, a ova je definitivno ušla u uži krug. Od do sada isprobanih, najviše me podseća na Uriage bebe pelensku kremu protiv ojeda.

Da li ste probale Farmasi proizvode ze bebe i decu?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment